Pff mannen..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DiantaM
Berichten: 11273
Geregistreerd: 10-04-04

Pff mannen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 12:55

Ok, even een relatiecrisis en het zit me hoog, dus ik dacht: Ik gooi het wel even op bokt. Scheve mond
Mijn vriend ik zijn nu dus 9 maanden samen en hij is echt vroeger zo'n player geweest. Nu heb ik al een tijdje met hem, en hij is wel ontzettend lief alleen het nadeel is dat hij zoveel (knappe) vriendinnen heeft. Nou heeft hij dus een vriendin waar hij vanavond naar toe gaat, hij gaat met haar uit en ook nog even samen met haar vader voetbal kijken. Niks aan de hand, maar het probleem is dat die vriendin en mijn vriend vroeger altijd in bed lagen, zo is hun vriendschap ontstaan.. Het is echt een beetje een sletje, en ze hadden dus niks, ze gingen alleen met elkaar naar bed.

Ik zit er echt heel erg mee dat hij met haar uitgaat en voetbal bij haar vader komt kijken, ik snap gewoon niet dat het nodig is. Ik vertrouw hem, maar ik vind het gewoon geen leuke gedachte dat hun gezellig samen op de bank zitten.. Vooral de gedachte aan wat ze vroeger deden.

Ik werd natuurlijk helemaal verdrietig toen hij vertelde dat gezellig met zijn ex-minnares had afgesproken.. en begon ontzettend te zeuren over waarom het nou nodig was om met zo'n sletje vrienden te blijven.. Nu is hij dus boos op mij, omdat hij zegt dat ik hem niet vertrouw en dat ik me er maar gewoon bij moet neerleggen..

AAHH.. ik zit vol frustatie op dit moment. Mannen!!!

Maar reageer ik nou gek of zou elk meisje dat doen??


DiantaM
Berichten: 11273
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 13:45

Ik denk dat het is omdat wij vrouwen zijn.. Hij is net langsgekomen.. En heeft gezegd dat hij voortaan niet meer alleen met haar uitgaat, met vrienden of zo, en ook voortaan meer rekening met mij zou houden..
Ik mocht trouwens wel mee, maar ik mag dat meisje absoluut niet, echt zo'n type sletje.. Als het nou een aardige vriendin was die tegen mij ook aardig deed, maar als ze mij ziet kijkt ze de andere kant op!

DiantaM
Berichten: 11273
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 13:47

SuperPepeijn schreef:
ik snap niet dat je mannen niet begrijpt en de schuld geeft, want jij bent degene die aan moet geven dat je deze situatie niet prettig vindt.


Ik heb toch ook aangegeven dat ik de situatie niet prettig vind? Ik snap dat het een vriendin is en dat ik er niks over te zeggen hebt, maar rekening houden met mij is toch wel een vereiste..

DiantaM
Berichten: 11273
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 13:58

Ja, maar daar hebben mannen af en toe moeite mee.. dingen bespreken!! Maar ik vind het wel fijn dat hij vraagt of ik meega, zo kun je hem niet wantrouwen.. En ik blijf het vervelend vinden dat hij vanavond gaat, maar hij zou voortaan meer rekening met mij houden, dus ik moet gewoon maar even vanavond mn best doen om rustig te blijven..

DiantaM
Berichten: 11273
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 14:07

Whahah.. ja, dat heeft hij gedaan, maar het gaat er niet om dat ik hem niet vertrouw, hij zou wel gek zijn dat hij mij laat lopen voor haar Schijnheilig Maar ik vind het een verschrikkelijke gedachte dat hij met haar omgaat, want ik heb echt een hekel aan haar. Ik hou niet van meisjes die zo'n uitstraling hebben, en niet aardig tegen mij doen OMDAT ik zijn vriendin ben..
En ik heb al zo moeite met jongens vertrouwen.. maar omdat hij juist vraagt of ik meega, gaat dat al een stuk beter.

DiantaM
Berichten: 11273
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 14:08

Jongens denken veel te makkelijk:Ik wil haar niet, jij bent mijn vriendin, dus waar maak je je druk om? Maar meisjes maken zich gewoon meer druk.. Dat is geloof ik wel een feit.


DiantaM
Berichten: 11273
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 14:11

SuperPepeijn schreef:
daar komt de aap uit de mouw.


Je bent niet echt vol met woorden hè? Het is toch veel fijner als hij met een lief normaal meisje omgaat, dan met een sletje, of vind jij dat het niet uitmaakt?

DiantaM
Berichten: 11273
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-04 14:22

T ligt er maar net aan. Ik snap dat hij als hij wil met iedereen vreemd kan gaan, dat is ook het probleem niet, als hij dat wil moet hij het doen, maar dan is hij mij kwijt. Maar ik vind het vervelend dat hij nog met haar omgaat, ze waren altijd elkaars 'seksmaatje'. Een vervelende gedachte..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie