iMac

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 10:35

ik denk dat je na de drie maanden niet meer zonder kunt Lachen
ik ben ook een mac gebruiker en ben gewoon veel blijer met deze mac dan met alle pc's die ik heb gehad, bijelkaar!

De muis van de mac is juist ontwikkeld om RSI tegen te gaan, vandaar de rare vorm en vandaar één muisknop.
Maar de rechtermuisknop hoef je niet te missen hoor. Die zit er wel op, nou ja, als je de muisknop ingedrukt houdt, krijg je dezelfde functies als wanneer je een muis met 2 knoppen aansluit.

Ik ga met Sibold mee. Een mac kan alles wat een PC kan... én meer!


lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 10:48

ow, je hebt een optische muis, had ik niet goed gelezen. Die staat ook nog op mijn verlanglijstje.
Ik gebruik eerlijk gezegd dat poederdoosje ook niet meer. Ik heb een logitech draadloze muis. Dus een 'gewone' met twee muisknoppen (en scrollwiel). zou ook niet meer met die andere willen, eigenlijk.

Maareh, laat na die drie maanden even weten of je dan een echte applefan bent geworden..


lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 22:05

Prima schreef:
Ik haat Imac's!!


Tuurlijk!
Ik had niet anders verwacht. Hoort daar ook nog een bepaald soort mens bij? Zoals jij denkt dat alleen aso's een tattoo hebben, en alleen idioten hebben een apple?

Xono, ik zou geen programma kunnen noemen wat niet voor de mac te krijgen is.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-02 22:28

ik hoor bij geen één van die groepen, ben ik bang
a; ben niet hoog opgeleid, heb alleen havo en een hondentrim diploma Haha!
b; hou niet van kleurtjes, ik heb gewoon een grijze (ofwel; graphite) Imac
c; ben geen bill-hater.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik aan de Imac ben gegaan vanwege ruimte gebrek. Ik heb alleen een kleine woonkamer en twee kleine slaapkamers, één voor mij en één voor mijn dochter. Ik moet dat ding dus kwijt in de woonkamer. Vandaar een Imac omdat het gewoon onwijs veel ruimte en snoeren bespaart. Ben uiteindelijk wel een echte applefan geworden, mijn vader heeft een windoos, maar ik raak em niet aan. Ik heb steeds ruzie met dat ding....

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-02 12:33

een behoorlijke pc is net zo duur als een mac.
Toegegeven; een kloon pc is idd goedkoper. Maar goed, een mercedes is ook duurder dan een fiat en toch kunnen ze allebei 120 rijden....

wat die spellen betreft heb je gelijk, ongeveer 40 % is niet te krijgen op de mac, maar wat voor baggerspellen heb je het dan over? Alle grote, goede spelen zijn wel te krijgen.
Trouwens, ik heb ook patience en mijnenveger op mijn macje, het heet alleen anders Tong uitsteken

De stabiliteit is idd fijn, crasht zelden en als ie dat doet is dat makkelijk te vinden en op te lossen in de extensies.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _soraja_, chocky84, Eapy, fleurtjeuh, GoogleAdsense, Googlebot, Jolynne, Kaetibangsi, Malissaa1, purny, roosjenat, secricible, SUSANNEx, Tigress, verootjoo, xrobbiee en 91 bezoekers