iMac

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

iMac

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-02 11:03

Zit hier op m'n stage-adres en ik heb dus de beschikking over m'n 'eigen' iMac. Ff wat anders dan m'n PC thuis.
Begin dat aparaat zowaar te waarderen, sommige dingen zijn zo gek nog niet. De grootste ramp van tekstverwerken met die dingen vond ik altijd dat er geen delete, end en home op zit. Maar dit beestje heeft dat wel, scheelt een stuk.
Ook niet zo'n zuurstok kleurtje, gewoon beschaafd groen. Snel netwerk. Fijne, optische muis en die rechtermuisknop mis je na een tijdje ook niet meer. En aan die combinaties van appeltje + een andere toets wen je ook snel genoeg.
Wie weet ga ik ooit nog eens aan de apple!

Alleen die anti-RSI software is zwaar irritant! Iedere 20 minuten een stom geluid, een hand in beeld en 5 minuten oefeningen doen. Nou ja, het moet maar. Zit toch 3 maanden lang iedere dag achter dat apparaat en heb geen zin om er iets aan over te houden.

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-02 11:33

Ik weet dat dat kan, maar in de computerzaal voor studenten hebben ze die toetsenborden dus niet en dan is het echt zwaar irritant!!!
En om nou een eigen toetsenbord aan te gaan schaffen voor die 3x per jaar dat ik op de universiteit in de computerzaal zit te tikken... (computer dingen doe ik het liefst thuis)

Ze hebben hier op de VU macs omdat die minder onderhoud schijnen te vragen, minder vaak vastlopen enzo. Het zal wel. Die ik nu heb werkt in ieder geval goed mee. Zal ook wel schelen dat er nu maar 1 persoon op werkt ipv tientallen per dag.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-02 11:39

Die muis heeft geen rare vorm hoor, heel normaal ovaal. Doorzichtig met een rood lichtje erin Haha!

Die ronde dingetjes vind ik echt waardeloos!

Had ik trouwens net pas ontdekt, dat je die knop ingedrukt kunt houden Bloos

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-02 22:54

Ik werk toch ook nog steeds liever op m'n eigen PC, maar op de VU heb ik niet veel keus. En het went best wel snel.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-02 23:13

lis"]
[quote="Prima schreef:
Ik haat Imac's!!


Tuurlijk!
Ik had niet anders verwacht. Hoort daar ook nog een bepaald soort mens bij?
[/quote]

Hoogopgeleiden denk ik. Anders zouden we ze niet op de VU hebben Tong uitsteken Knipoog

En natuurlijk mensen die van kleurtjes houden.

En mensen die anti-Bill zijn.

Dus ja, das wel een apart soort mens Haha! *LOL* Tong uitsteken Knipoog

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-02 23:47

Ja maar jij bent gewoon een geval apart Knipoog

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-02 11:52

Dat stabieler zijn is absoluut waar.
Zit er nu al 3 dagen achter te werken en nog geen een crash gehad. Ben wel anders gewend!
Alleen de printer (ook van apple) heeft steeds een paper misfeed, dat is wel irritant. Maar ook een excuus om even een stukje te lopen want hij staat aan het eind van de gang en dan kom je natuurlijk altijd gezellige mensen tegen op je wandeling zodat je een kwartier onderweg bent om 1 blaadje uit dat ding te sjorren Schijnheilig

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _Lois_, Alik, Amazonbot, Bullebeest, ComscoreBot, Earth, flash40, Galeo, gonniee, Iselda, Josien_, judithM, MarJon, maxi90, Muronia, Nanu, OmgiliBot, Poety, Roosch, secricible, Sizzle, veerledec, Westerntrail en 156 bezoekers