sfeer op bokt

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 18:56

Citaat:
Op 2001-04-29 08:41, schreef Marsje:
Nee, ik hoop ook niet dat dit een soort tweede BPP wordt. Horses ken ik niet zo goed



wat bpp?

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 18:58

Ik bedoel dat de sfeer hier gewoon goed blijft.

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 19:23


Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 19:24

Ja, BPP is zeker kinderachtig ja.

De site is trouwens wel mooi geworden vind ik

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 19:33

Citaat:
Op 2001-04-30 14:01, schreef BartVB:
Minder gezellig gaat wat ver maar het is wel redelijk duidelijk dat een aantal BPP-mensen een wat andere instelling hebben. Is ook niet echt vreemd, het gemiddelde BPP publiek is een heel stuk jonger dan het bokt publiek en de meeste mensen van de BPP zijn niks anders gewend dan de BPP en hebben het idee dat het zo 'hoort'..

Ik hoop dat deze mensen zich heel snel een beetje aanpassen aan hoe bokt.nl in elkaar zit (wat mensen en nivo betreft). Dus een beetje normale replies waar andere ook wat aan hebben (dus niet de beruchte one-liners als 'oh ja', 'goh' en dat soort spul) en gewoon een beetje volwassen proberen te gedragen.

Er zijn ongeloofelijk veel forums op internet waar je je helemaal uit kan leven met de meest grote crap en onzin? Gebruik daar aub bokt.nl niet voor Verdrietig


Ik ben ook blij dat er iets van gezegd wordt. Ik kwam door dit soort berichtjes ook weer wat minder op bokt.nl (wel goed voor de telefoonrekening) Verder hoop ik dat de betreffende personen zich aangesproken voelen en zich aan zullen passen zodat het weer wordt zoals een tijdje geleden...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 21:46

wat mij al opviel een tijdje, en ik heb daar niet echt iets van gezegd is dat vooral de leeftijd van mensen al aangeeft wat de inhoud van hun berichtjes is. No offence, want met Liz kun je ook lachen, maar af en toe is het best wel ergerlijk (sorry liz, maar je bent het enige voorbeeld dat me te binnenschiet, niet slaan ok?). Ik weet dat ik dat zelf ook wel doe, ik bedoel ik ben 18 en ik denk af en toe dat ik ook alles wel weet en dat ik GEWELDIG ben. Dus ik wil er helemaal niemand mee aanvallen oid, maar het is volgens mij gewoon een constatering van een feit.
En Pris: ik heb alweer een 5delig verhaal geschreven gister, genoeg? Is geen Kenny, maar wel Pip en Kikje.

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 22:36

Tsja, bokt.nl is wat je ervan maakt he, dat meot iedereen zich terdege bewust zijn, en zoals het al zoveel gezegt wordt (een beter milieu begint bij jezelf, de maatschappij....dat ben jij) dat geldt hier ook: het is wat je ervan maakt, ik denk dat het veel zal helpen als je op van die "leuter-topics" reageert met: wat een onzin, of je kan BartVB vragen of hij te topic wil verplaatsen naar "Onzin" of er een slotje op doen.

Je kan ook meer gaan Moderaten (voor de kenners moddereten) maar dat vraagt een hoop werk, tijd een kennis (count me in though).
Als bokt.nl niet zelf regulerend en zelf-reinigend is dan zal dat moeten geberuen door anderen.

Joost

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 12:07

Citaat:
En Pris: ik heb alweer een 5delig verhaal geschreven gister, genoeg? Is geen Kenny, maar wel Pip en Kikje.



Ik ga hem snel lezen als ik even lekker de tijd heb.

Gr Pris

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 12:28

Joost: ben het met je eens. Ik denk dat slotjes meer effect hebben dan het onzin forum, want daar wordt het dan toch weer opgepikt, en dan wordt het er ook niet leuker van. Als het niet op bokt thuis hoort, wat al aan de reactie's te zien is, dan moet er een slotje op, of gewoon verwijderd.
En die statjes Orri: don't you dare! Ik ben vrij onzinnig, maar ook heeeeeel serieus! Schijnheilig