Amandelen laten verwijderen; ervaringen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 10:44

Ik heb ff in je profiel gespiekt en zag dat je 25 bent. Ze zeggen idd dat hoe ouder je wordt hoe zeerder het doet.

Ik was 16 toen ze er na 3 keelontstekingen uitmoesten. Ik moest 3 dagen bljven. 1e dag opname,2e dag operatie en 3e dag naar huis. Bij mij was het grootste probleem de angst die ik had voor spuiten stond dus op de dag vd operatie om 6 uur beneden op mn mammie te wachten en die heft me weer naar boven gesleurd. Ondaks mijn angst heb ik de operatie ondergaan en daarna keiveel ijs gegeten en dat hiel tegen de pijn. lekker veel bezoek tijdens het bezoekuur en iedereen naam ijs mee, t was ook midden in de zomer!!! Maar de vriezer op de afdeling werkte niet dus moest ik alles tegelijk opeten. maakte niks uit want dat verdoofde de pijn... Maar na ee narcose ongeveer 10 ijsjes eten is niet aan te raden , ik ben aan het overgeven gegaan en dat is geen pretje!!! Zorg dus dat dat niet gebeurt want dat doet zeer!!!

Een aantal dagen vond ik het eng om te eten en te drinken maar na een weekkie ging alles weer!!!

ik wens je veel succes en alvast beterschap

Jareina rust op de eeuwige groene weide



jedine
Berichten: 459
Geregistreerd: 23-08-03
Woonplaats: valkenswaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-04 10:45

oja ik heb daarna ook nooit geen keelontsteking meer gehad en bijna nooit keelpijn,dat is dus een groot voordeel!!!

Jareina rust op de eeuwige groene weide

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ComscoreBot, craiester, Evilou, Glenda, GoogleAdsense, GrapeshotBot, JudithGigi, Lalidan, Lalladidoo, Mews, Muronia, SemrushBot, Steeph, Xayah, YandexBot, Yom en 161 bezoekers