Waar stappen in en om de Randstad?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadir

Berichten: 12712
Geregistreerd: 12-02-04

Waar stappen in en om de Randstad?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 21:17

Eigenlijk gaan we haast nooit uit, maar als we gaan, gaan we ook flink stappen ook...

Alleen is er een probleempje... Mijn beste vriendin met wie ik altijd ga is een stuk ouder dan ik, waardoor het altijd voor de 1 wat minder gezellig is... Of er zijn teveel jongeren, of teveel bejaarden... Clown

De vraag is dus, of iemand een tent weet waar het gezellig is voor de leeftijd tussen de 20 en 30 jaar oud... Het moet wel in de omgeving van de Randstad zijn... Ik noem even Hilversum, Amersfoort, Utrecht en eventueel Amsterdam als het echt de moeite waard is...

Vertel ook even wat voor muziek er gedraaid wordt... En of het niet bijv. al om 2 uur dicht is...

Hoop vanavond nog een antwoord te krijgen, dan kunnen we straks gelijk gaan kijken... Haha!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:18

Whaha Haha! Ga je aan de boemel Kim?

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:20

XL in amsterdam is erg gaaf. rotterdam isook leuk.. hollywood!

sammetje

Berichten: 1654
Geregistreerd: 09-12-03
Woonplaats: nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 22:26

Nou ben ik zelf al een tijdje niet meer uit geweest moet ik zeggen. Maar ik vond de now and wow in Rotterdam leuk!

Hollywood vond ik persoonlijk tien keer nix. Daar komen echt veel jongeren van onder de 18! Vond de muziek ook veel te commerciel. Maar ja dat is mijn mening natuurlijk.

De now and wow is wel een beetje excentriek hoor, maar dan heb je wel wat te zien. Let een beetje op je kleding want je moet er wel "feestelijk" uit zien anders kom je niet eens binnen!

muppetmayo

Berichten: 3393
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 23:02

Euhhhh brothers in bunnik vind ik ook wel heel erg gezellig altijd. Komen veel verschillende leeftijden. Er zijn veel verschillende zalen, waar van dance tot skihut word gedraaid, zo'n beetje alles dus Knipoog
Veel plezier en succes met uitzoeken in ieder geval!

Chita

Berichten: 668
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 00:35

Ik ben gister sinds een lange tijd weer in Hollywood geweest en ik weet weer waarom ik er noooit meer kom en wil komen. (gister was noodgedwongen, vrijgezellenavond). Mijn god, de gemiddelde leeftijd is 15! Ik zag echt alleen maar 14, 15 en 16 jarigen. Niet zo gek ook, ik liep er op mijn 15e ook al. Daar zou ik dus niet heen gaan.

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 00:41

Cayusejuhh schreef:
XL in amsterdam is erg gaaf.


De XL is zeker gaaf, echt een van mijn favoriete tenten Haha!

Er komen daar trouwens mensen uit alle verschillende leeftijds catogorien.

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 12:30

Las Palmas- Rotterdam, Escape- Amsterdam, One- Uithoorn, Stalker- Haarlem... dat zijn wel tenten die de moeite waard zijn vind ik! Lachen Succes met je zoektocht, er is genoeg leuks te vinden in de Randstad!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-04 14:34

Amberto schreef:
Stalker- Haarlem


Arrggg over rot tenten gesproken

De iT in Amsterdam is erg leuk.
De Escape is niet meer wat het geweest is, maar is opzich nog steeds wel heel leuk.

De Hemkade in Zaandam is ook erg leuk. Je moet alleen opletten dat je niet op een avond gaat dat het vol staat met van die wanhopige gabber-wannabe pubers, dan is er geen donder aan.

In Rotterdam had je vroeger de A20, dat was ook wel leuk. Hoe dat nu is weet ik niet.

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 18:27

Sorane schreef:
Arrggg over rot tenten gesproken

De iT in Amsterdam is erg leuk.
De Escape is niet meer wat het geweest is, maar is opzich nog steeds wel heel leuk.

De Hemkade in Zaandam is ook erg leuk. Je moet alleen opletten dat je niet op een avond gaat dat het vol staat met van die wanhopige gabber-wannabe pubers, dan is er geen donder aan.

In Rotterdam had je vroeger de A20, dat was ook wel leuk. Hoe dat nu is weet ik niet.

volgens mij is het helemaal dicht de A20//

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 18:40

Sorane schreef:
De iT in Amsterdam is erg leuk.


dat vind ik dus weer niets, daar lopen ook veel kinderen rond, ik weet trouwens niet of ze weer open zijn...

muppetmayo

Berichten: 3393
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: moordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 18:43

A20 is nog wel open, t heet alleen anders nu Knipoog ministry of dance ofzoiets Knipoog weet nie zker

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-04 19:05

Daphnezz schreef:
dat vind ik dus weer niets, daar lopen ook veel kinderen rond, ik weet trouwens niet of ze weer open zijn...

Dan weet ik niet in welke periode jij geweest bent. Ze hadden altijd een heel streng deurbeleid. Geen 18? Niet naar binnen.

Hij is inmiddels al dik een jaar weer open maar compleet verbouwd Verdrietig