Uitgaan Eindhoven eo >>25-30 jr ???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnkeD

Berichten: 290
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Brabant

Uitgaan Eindhoven eo >>25-30 jr ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 20:28

Morgenavond ga ik met een vriendin op stap, aangezien we dit niet zo vaak doen moet het dus natuurlijk wel gezellig worden.
Het enige probleem is dus doordat we allebei niet meer zo vaak gaan stappen, we eigenlijk niet precies weten waar we naar toe kunnen gaan.
We willen wel graag naar een tent waar we lekker kunnen dansen en omdat mijn vriendin "dringend op zoek" Haha! is moet de leeftijd ongeveer tussen de 25 en 30 jaar liggen.
De Liquid is geen optie daar zijn we al vaker geweest en de muziek daar vinden we niet zo.
Nu heeft ze via via gehoord dat de Highstreet in Belgie wel aan onze eisen voldoet Tong uitsteken.
Maar wie weet er een leuke tent om naar toe te kunnen gaan en het liefst ook nog een beetje omgeving Eindhoven??

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 20:32

En de Thomas dan? Of danssalon? Zijn ook wat hogere leeftijdsgrenzen en vooral de Thomas is very gezellig...

AnkeD

Berichten: 290
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-04 21:03

In de Thomas zijn we "vroegah" ook al wel eens geweest maar mmm hoe zal ik het zeggen, liepen nogal kakkers rond (toen tenminste) en de leeftijd was daar hoofdzakelijk rond de 20. In de Danssalon zijn we volgens mij allebei nog nooit geweest, heb altijd een beetje het idee dat het er nogal extreem aan toe gaat...

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 21:15

the liquid, is voor 23 en ouder meestal mensen tussen de 23 en 35 te vinden erg gezellig zeggen ze.

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 21:21

seren schreef:
the liquid, is voor 23 en ouder meestal mensen tussen de 23 en 35 te vinden erg gezellig zeggen ze.

Daar zijn ze al geweest en dat beviel hun niet...

Is idd niet zo'n leuke muziek...

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:22

de liquid is best gezelli, al was ik er laatst met machie(we waren toen 19 en 21 geloof ik Tong uitsteken ) en toen viel de muziek idd wat tegen, alleen maar oude muziek...

de thomas komt ook veel 16/17 jarig volk binnen en de danssalon is de sfeer vaak niet zo, allemaal van die drugskoppen e sletjes daar binnen, iig de laatste keren dat ik daar was Scheve mond
een jaar of 2 geleden was t in de danssalon stukken gezelliger!
ik zit meestal in de Stunt, is wat 16/18 jarig volk en wat ouder loopt er ook rond

Illona
Berichten: 578
Geregistreerd: 30-05-04
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:26

SweetTinka schreef:
En de Thomas dan? Of danssalon? Zijn ook wat hogere leeftijdsgrenzen en vooral de Thomas is very gezellig...

De Thomas is iid errrg gezellig, de leeftijd was daar geloof ik wel wat hoger als in de andere tenten, maar dat kan ik me eigenlijk niet meer zo heeeel goed herinnere.. Bloos

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:41

Ik vind de Yes ook wel leuk, is wel wat ouder volk daar en wat trance muziek geloof ik. Ben er al een tijd niet meer geweest...
*nee deze oude muts gaat ook haast nooit meer op stap Schijnheilig *

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 12:13

de yes daar kwam ik jaaaaaren geleden Haha! toen ik nog 4 avonden per week op stratum te vinden was Haha! maar nu je het zegt, toen was ik veruit de jongste daar!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 12:15

Ja ik ben er ook lang geleden nog eens geweest maar dat is echt een tent voor de wat oudere Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 16:50

Het stratums eind, daar moet je wegblijven. DAar komt allemaal van dat jonge grut wat eigenlijk nog thuis hoort te zijn bij paps en mams. ik ging altijd naar de markt, naar de Vooruitgang. De wildeman ben ik ook wel eens geweest, maar dat was niet mijn soort tent. De dommelstraat is ook wel leuk. Maar in de vooruitgang had je achter een dansvloer en daar werd wel volop gedanst.

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 16:57

Desiree schreef:
Het stratums eind, daar moet je wegblijven. DAar komt allemaal van dat jonge grut wat eigenlijk nog thuis hoort te zijn bij paps en mams. ik ging altijd naar de markt, naar de Vooruitgang. De wildeman ben ik ook wel eens geweest, maar dat was niet mijn soort tent. De dommelstraat is ook wel leuk. Maar in de vooruitgang had je achter een dansvloer en daar werd wel volop gedanst.


Ja dat er veel jong grut komt klopt... Maar niet overal, er zitten ook lekkere studentencafe's zoals de stunt en thomas... EN de yes is ook niet verkeerd.

Kijk, de blue parrot is minder haha, maar overal zijn wel tentjes met jong grut... En ja, ieder zn eigen interesses he, een paar jaar geleden was je ook jong grut en toen vond je het vast en zeker enorm gezellig.

Vooruitgang is ook gezellig, daar gaan we meestal indrinken Haha!

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 16:59

Maar oke, met 25-30 jaar ben je idd best wel oud voor stratumseind... (voor sommige cafeetjes dan...

Maar op die leeftijd gaan je interesses toch ook wel uit naar andere cafe's neem ik aan...

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:08

Net toen ik 25 was kwam ik pas goed op gang met uitgaan. En dan zit je echt niet te wachten op 16 en 17 jarigen hoor. Die verpesten het echt voor je, met hun aanwezigheid.

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:12

Sja en andersom is dat ook wel eens het geval... Maar niet heel stratumseind is zo, bedoel ik te zeggen. Ik ben bijna 19 en vermaak me echt wel goed in de stunt... Veel studentenvrienden van me zijn daar, allemaal rond de 19 - 23. En uitschieters heb je overal.

En als het je echt zo irriteert, moet je er gewoon wegblijven. Ik irriteer me aan die ruzieschoppers bij de blue parrot (elke weekend is het weer raak), dus dan blijf ik gewoon weg daar, easy as pie.

Voor de oudere generatie is er ook wel wat in Eindhoven, Liquid enz en verder... sja ik weet niet, waar gaan je leeftijdsgenoten van het werk en je vriendenkring uit? Of zit elke 25+ met dit probleem...?

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:15

Desiree"]
Het stratums eind, daar moet je wegblijven
[/quote]
Je kunt daar best heen.. is idd wel veel erg jong volk. Soms nog wel eens jonger dan 16 jr!
Het voordeel van Stratumseind is dat er constante controle is en iedere tent zijn portier heeft. Als er wat is, is er snel iemand bij.

[quote="Desiree schreef:
De dommelstraat is ook wel leuk

Daar hoef je nu niet meer te komen! Loopt vreemd volk en erg veel medelanders Cool

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:17

Ik ben al lang niet meer uitgeweest in Eindhoven, dus dat laatste wist ik nog niet. Zit ik dus ook niet meer op te wachten.

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:20

Desiree schreef:
Ik ben al lang niet meer uitgeweest in Eindhoven, dus dat laatste wist ik nog niet. Zit ik dus ook niet meer op te wachten.


Maar eerlijk gezegd snap ik heel erg goed dat je als je boven de 30 bent, stratumseind wat vind voor jong grut... Dat is het namelijk toch ook Haha!
(Ik zie iig erg weinig mensen boven de 30 op stratumseind, hoogstens de bodyguards Haha!)

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:24

Desiree... je mist niks hoor..
Wij hebben nu andere belangen, toch? Knipoog

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 17:58

Op de grote markt zitten idd gezellige kroegen zoals de Queen en de Vooruitgang.

Stratumseind: Thomas, Stunt, Liquid, Santé misschien ook nog. OF ga gewoon eens op donderdag avond - ook meer mensen van jullie leeftijd.

SuperQuinta

Berichten: 1484
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 19:43

of de absoluut in valkenswaard...
daar komen wel veel van die leeftijd,
en is altijd erg gezellig!

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 19:50

stunt is voor 21 jaar en ouder en denk dat de gemiddelde leeftijd wel rond de 19 ligt hoor

talented

Berichten: 2434
Geregistreerd: 26-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 20:38

highstreet is sowieso dan niks voor jullie, ik ben 19 en ben daar al een van de oudste als ik daar kom..

AnkeD

Berichten: 290
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-04 20:59

Thnx voor de reacties, zit nu pas weer achter de comp. en zie ze dus nu pas....
We hebben toch maar besloten om naar de Highstreet te gaan, mijn vriendin had eigenlijk echt geen zin om naar Eindhoven te gaan dus gaan we Belgie onveilig maken *LOL*
Mocht het echt onwijs tegenvallen dan duiken we alsnog de stad in of gaan we naar V'waard (als het dan nog niet gesloten is tenminste....)
Laat jullie nog wel weten hoe het was geweest!!

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 21:18

vind de thomas erg gezellig. en de liqiud idd muziek is wat oud maar voro de rest vond ik het een leuke tent. alleen idd in de dommelsstraat lopen rare mensen rond. ik zou er niet alleen willen lopen Haha!
Vooruitgang is gezellig als je met wat bekende ben anders vind ik het dat iedereen je zo aan loopt te gapen. ( ken aan mij liggen hoor)

Oja players vind ik ook best een leuke tent op stratumsend