Heb ik gewoon geen Gevoelens?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 17:25

Pouskintje schreef:
Hoi,

ikzelf ben 13, en ik vraag me helemaal niet af, wanneer heb ik gevoelens voor jongens. Dat zal wel vanzelf komen. Lachen
Ik kom goed overeen met jongens, en daar speel ik dan mee buiten, of tennis ik mee.
Meer hoeft nu toch nog lang niet? Of kom ik uit een ouderwetse familie? Verward


OK dan! Volkomen normale manier van met jongens omgaan, een vriendje etc. dat komt later vanzelf wel een keer !

Meisjes die op hun 12e seks hebben, dat vind ik pas abnormaal.
Ik kan daar werkelijk waar met mijn verstand niet bij .

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 17:28

Heb ik ook hoor! Gewoon een jongen knap vinden ofzo, maar verder niet, wordt niet snel verliefd, maar als ik t ben wordt ik gek van mezelf( heeeele tijd aan m denken enzo) Haha! Haha!

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:42

grandeur schreef:
+:)+ Volkomen normale manier van met jongens omgaan, een vriendje etc. dat komt later vanzelf wel een keer !

Meisjes die op hun 12e seks hebben, dat vind ik pas abnormaal.
Ik kan daar werkelijk waar met mijn verstand niet bij .


He-le-maal mee eens! ik dacht al dat ik de enige was die er zo over dacht. Op die leeftijd weet je toch niet eens waar je mee bezig bent, als je dan al met jongens naar bed gaat? Ja ik weet het, dit klinkt als een zeer opvoedkundig praatje maar het is gewoon zo; ik heb een heel sterk vermoeden dat die meisjes op latere leeftijd erachter komen van: tjemig wat heb ik gedaan? ik was toen nog zo jong...

haha nou ja... ik vind het in elk geval gewoon goor... vooral als het om oudere jongens gaat waarmee die meisjes het doen...dan neigt het in mijn ogen zeer sterk naar pedofilie Misselijk

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:50

Je bent 12 joh, je hebt nog een heel leven voor jezelf. Wacht nog maar 2/3 jaartjes met vriendjes! (langer mag ook wel)

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 21:17

Cowgirltjuh schreef:
Tjah, bijna al me vriendinnen zijn al geen maagd meer Bloos!

Méén je dat? Bloos! En ik vond mezelf al jong... Overigens moet je jezelf zoweiso niet te veel vergelijken met vriendinnen: iedereen doet alles op z'n eigen tijd Lachen

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 00:10

c
Laatst bijgewerkt door janna op 21-03-22 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 01:09

Ohhh wat was ik een laatbloeier... Op mn 12e dacht ik er nog niet eens aan om ooit sex te hebben. Laat staan dat ik wist hoe het allemaal in elkaar stak. Dat kwam pas jaren later. Ohh wat ben ik oud!

Charaz

Berichten: 24286
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 11:36

Haha op mijn 14e zoende ik voor het eerst met iemand en op mijn 15e (wat ik eigenlijk qua leeftijd wel jong vond) ben ik ontmaagd. Ik moet er wel bij zeggen dat ik meer dan een jaar samen ben geweest, wat van mij nog veel langer had mogen duren. Ik heb er dus nooit een seconde spijt van gehad.

En wat wil ik hier mee zeggen? Op je 12e moet je lekker buiten gaan spelen en hard gillend weg rennen voor jongens.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-04 12:01

Misschien bedoel je met ontmaagd alleen zoenen Verward Want ik geloof er geen woord van dat ze allemaal op hun 12e/13e zijn ontmaagd!