Heb ik gewoon geen Gevoelens?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 16:39

Tjemig....op je 12e al geen maagd meer die vriendinnetjes van jou?? Ik voel me nu echt een bijzonder ouwe knakker worden hier met mijn 22 jaartjes Bloos! (nee geen maagd meer Knipoog )

12 jaar en dan je afvragen waarom je nog geen verliefde gevoelens hebt... tja sorry dat ik dit zeg, maar ik denk dat je dan wel een vertekend beeld van de wereld hebt.

De mens is net een prullenbak... trap op zijn teen en zijn mond gaat open

profiel nu met méér fotos Cool


Ronnoz

Berichten: 2354
Geregistreerd: 28-08-04
Woonplaats: Tukker Territory

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 19:42

grandeur schreef:
+:)+ Volkomen normale manier van met jongens omgaan, een vriendje etc. dat komt later vanzelf wel een keer !

Meisjes die op hun 12e seks hebben, dat vind ik pas abnormaal.
Ik kan daar werkelijk waar met mijn verstand niet bij .


He-le-maal mee eens! ik dacht al dat ik de enige was die er zo over dacht. Op die leeftijd weet je toch niet eens waar je mee bezig bent, als je dan al met jongens naar bed gaat? Ja ik weet het, dit klinkt als een zeer opvoedkundig praatje maar het is gewoon zo; ik heb een heel sterk vermoeden dat die meisjes op latere leeftijd erachter komen van: tjemig wat heb ik gedaan? ik was toen nog zo jong...

haha nou ja... ik vind het in elk geval gewoon goor... vooral als het om oudere jongens gaat waarmee die meisjes het doen...dan neigt het in mijn ogen zeer sterk naar pedofilie Misselijk

De mens is net een prullenbak... trap op zijn teen en zijn mond gaat open

profiel nu met méér fotos Cool

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Mir, Babsiej, Dammie, Femke_Tweety, furious, Lalladidoo, Marocje, Ookami, Paardje02, Petra_O, Tucktuck, Vagabondo en 127 bezoekers