Heb ik gewoon geen Gevoelens?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:05

jahoor *LOL* Voor degenen waar ik lichamelijk voor warmloop voel ik verder niks bij. En degenen waar ik geestelijk mee klik daar heb ik fysiek nou weer niks mee. Dus nee, je bent niet de enige Knipoog Ik ben er zeker van dat jij en ik ook nogwel iemand tegenkomen waarvan alles klopt Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:31

12??! Oh dat had ik niet gezien *LOL* Joh, dan is het helemaal niet gek hoor. Op jouw leeftijd moet je helemaal niet met jongens bezig zijn, voor die ellende heb je nog járen de tijd Knipoog

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 22:40

Toen ik twaalf was speelde ik met mijn barbies en droomde ik dat ik de vriendin van Jason Orange van Take That was en dat ik ontvoerd werd en dat heel Take that me kwam redden Bloos!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie