Baan kwijt? Toch niet.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Baan kwijt? Toch niet.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 18:19

mezelf onmisbaar te maken
Vanaf Oktober 2003 werk ik bij mijn huidige werkgever (naast mijn studie, 16upw) op de administratie. Nu was het oorspronkelijke plan dat ik per september 2004 stage zou moeten lopen, maar door school-verhuizings-gedoe lukte dat niet dus kreeg ik de optie om eerst mijn vierde jaar te doen en dan op stage te gaan. Leek me een super plan, vooral omdat ik dan door kon werken en niet na mijn stage nog een baantje zou moeten zoeken voor een half jaar tot het afstuderen.

Maar ineens werd er een veranderplan doorgevoerd en kreeg ik leuk een brief op de mat dat mijn contract af zou lopen per 31-9 en niet verlengd zou worden. Ik natuurlijk pissed; ik bedoel - ik ben net verhuisd! Ik heb gewoon huur te betalen en ik ging ervanuit (was me al bijna beloofd) dat ik kon blijven... Frusty

Dus wat doe je dan? Haha! Je signaleert dat de afdeling eigenlijk niet denderend functioneert; maakt vervolgens een access-database waarin je alles met één druk op de knop kan uitdraaien (wat voorheen met de hand deed en wat maanden werk kostte) en genereert zo wat meer werk wat weer naar de afdeling toekomt. Vervolgens vraagt je baas aan jou of je kan kijken hoeveel tijd dit alles gaat kosten en op de één of andere manier kom je precies Schijnheilig op jouw 16 uur uit. Dus tsja, je bent gewoon onmisbaar!

En jawel, vandaag heb ik gehoord dat ik mag blijven tot februari. Nu maar hopen dat ik ook eindelijk eens als volwaardige collega wordt gezien - met mijn verjaardag kreeg ik geen cadeautje en ook mijn verhuizing was geen reden voor een bloemetje (terwijl mijn colega/huisgenoot dat wel kreeg) beetje jammer. Maargoed, ik klaag verder niet, ik ben allang blij dat ik nog werk heb Haha!
Hyper! Hyper! en morgen heb ik een proefrit met een nieuw paard Hyper! en als klap op de vuurpijl belde net een vriendin waar ik een maand geen contact meer mee had vanwege enorme ruzie of ze bij mijn nieuwe huisje kan komen kijken (en mijn nieuwe huisje is léééuk!!!)
Party!!

[edit:BartVB]Titel[/edit]

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 22:03

Ja en hij heeft roze hele lange manen en vleugeltjes *LOL*

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-09-04 22:37

Thanks. Mijn 'my little pony' Knipoog heet Duc, is een oud besje dat heel vroeger Zpaard is geweest en nu vnl recreatief gereden wordt 1x pw en verder in de wei loopt. Ik ga hem dus voorzichtig een beetje oppakken, 2 a 3x pw. Eerst een beetje bijknippen om te kijken of ik er nog paard van kan maken Knipoog en morgen dus een proefritje met de eigenaresse erbij om van deze oude heer met karakter even de gebruiksaanwijzing te vinden Lachen

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boheme, Deeks93, Duran123, Es_ther, jmvdh, kiki1976, Kirrietje, moOby, MyWishMax, s_casper, Sabbientje, secricible, Selente, TheNovelist en 172 bezoekers