Wij mochten vandaag weer naar buiten!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-01 19:45

heerlijk!! Ben met een groepje gegaan naar almeerderstrand!!Ben bijna 3 uur weggeweest, echt lekker en t wasecht lang geleden!!
groetjes monique.
ik hoop dat t voor andere ook kan, ja natuurlijk niet in de ingesloten gebieden da's wel minder!!

Neff

Berichten: 662
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 14:17

Dat kan ik me voorstellen!! Gelukkig ben ik ook al een stuk blijer, want sinds vrijdag mag ik weer bij mijn paard (donderdagnacht is een er een versoepeling voor bezoekers op bedrijven met evenhoevigen in de toezichtsgebieden gekomen). Na ruim 5 weken was ik errug blij om mijn paard weer te zien. Toch schrok ik wel een beetje, want alle spieren die je met trainen ontwikkelt, waren bij hem duidelijk minder. Nu maar weer rustig opbouwen. En aan buitenrijden denk ik maar niet, hoewel het wel erg mooi weer is voor een buitenrit. Maar ik kan in ieder geval rijden (en naar mijn paard) Cool

nishrinakn

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 18:52

ja het was echt heerlijk.!!!!!!! *LOL* *LOL*
Lekker door het water..... en vandaag waren we weer ,, alleen vandaag waren we naar noorderplassen strand.. was ook heel lekker en leuk..
Eindelijk weer wat anders dan dat binnen rijden Haha! Vingers aflikken
Gelukkig dat je weer bij je paard mag komen ,, het is inderdaad zonde van de spierontwikkeling , je moet nu alles weer opnieuw opbouwen , maaaaar de dingen die je geleerd hebt die blijven ze onthouden..gelukkig.. Party!! doei

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 11:02

Ja, gelukkig hebben wij maar 1 dag pech gehad en mochten we toen niet komen...

Wat wel kl*** is, is dat we nog steeds het land niet op mogen. Wij wilden ze vandaag lekker een uurtje de wei op doen, maar dat mag dus niet van Gerard Scheve mond\ Scheve mond\

Carolam

Berichten: 163
Geregistreerd: 01-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 12:26

Mijn beestje mogen alleen het land in als we dat vanaf de dam kunnen bereiken dat kan bij ons maar bij 2 weilanden dus das balen nu is het land helemaal vertrapt en kaal en de pony's worden elkaar ook een beetje zat normaal wisselen we wie bij wie staat maar dat gaat nu ook wat moeilijker!!
Carola