Kun je bij de Bruna zomaar alles bestellen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Kun je bij de Bruna zomaar alles bestellen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 13:46

Ik wil voor school wat boeken kopen...

Uitwerkingen boekjes en dergelijken, die je niet via school kunt verkrijgen, en waarvan het eignelijk niet de bedoeling is dat je ze hebt, maar dat ze wel ontzettend handig zijn, omdat je anders je in tussenuren moet proppen om alles op tijd nagekeken te hebben ...

Wil ik wat boeken kopen... kun je bij de bruna zomaar alle boeken bestellen (ik heb de isbn nummers opgeschreven) ? of niet? ik zit een beetje te twijfelen of dat kan namelijk.

Ik wilde eignelijk naar een boekenwinkel in de stad, maar er zit hier een bruna nog geen 10 minuten vandaan?

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 14:24

Shiloh schreef:
Wil ik wat boeken kopen... kun je bij de
ikea
zomaar alle boeken bestellen (ik heb de isbn nummers opgeschreven) ? of niet? ik zit een beetje te twijfelen of dat kan namelijk.


*LOL* *LOL* Waar zat je met je gedachten? Haha!

Volgens mij kun je zo ieder boek bij de Bruna bestellen, je zou het ook bij bol.com kunnen proberen (zie banner bovenaan de pagina).

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 14:32

Bol.com kun je inderdaad beter proberen. Bruna volgens mij niet.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 14:35

Ik heb regelmatig allerlei boeken besteld via de Bruna.

Voor zover ik weet zijn alle boeken die een ISBN hebben gewoon te bestellen via iedere boekhandel. Dus ook via de Bruna.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 14:37

Tessebes schreef:
:)) *LOL* Waar zat je met je gedachten? Haha!

Volgens mij kun je zo ieder boek bij de Bruna bestellen, je zou het ook bij bol.com kunnen proberen (zie banner bovenaan de pagina).


jah Fleury wees me er al op... had het ook al veranderd Tong uitsteken maar blijkbaar was jij je reactie toen al aan het typen.

De boeken die ik zoek worden door Bol de MEESTE wel herkend, maar die hebben een levertijd van 2-3 weken.. heeft iemand enig idee hoe groot de kans is dat dat bij de bruna sneller gaat?

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 14:39

Ik zou zeggen: bel eens met de dichtsbijzijnde Bruna. De levertijd verschilt namelijk per boek, die is niet standaard een paar dagen of weken voor een bepaalde boekhandel.

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:15

Of kijk gewoon zelf op bruna.nl. Het voordeel van de bruna vind ik dat je het kan bestellen en af kan halen bij de dichtsbijzijnde winkel ( met andere woorden geen verzendkosten zoals bij BOL).

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 17:24

Of je moet een boekwinkel met dit *) logo hebben. In Groningen is dat Scholtens-Wristers en in Leeuwarden De Tille. Ik weet niet welke er bij jou in de buurt zit... Daar heb ik al vaker online boeken besteld en die kon ik ook gewoon in de winkel ophalen. Ben erg tevreden over hoe dat gegaan is

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-09-04 18:04

hmmm zal toch naar de boekenwinkel in de stad moeten waarschijnlijk. Je kunt bij de bruna wel bestellen maar wel alleen boeken die bij hen in het bestand zitten. Dus helaassssss de boeken die ik zocht hadden ze niet...

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 18:22

alle boekhandels zitten aangesloten bij het centraal boekhuis en kunnen daar bestellen. Dus als het boek daar nog te krijgen is kan je het gewoon bij de bruna bestellen. Hangt puur van de service van de winkel af verder.