het is uit aan het gaan.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:07

Hey! Ik herken jouw verhaal wel. Vlak voordat ik en mn vriend 3 jaar hadden (dus nu een ruime week geleden) had ik hetzelfde gevoel, dus dat het niet goed zat van zijn kant, dat hij niet meer verder wilde. Ook vertoonde hij ontwijkend gedrag en werd steeds afstandelijker (en we waren op vakantie, dus was echt niet gezellig).
Op een gegeven moment heb ik het tegen hem gezegd en gevraagd waarom hij zo deed. Hij had er niet echt een reden voor, maar we hebben wel al eerder wat problemen gehad omdat ik ook te afhankelijk was van hem. Praten, praten en nog eens praten. Vraag hem wat hem dwarszit en laat merken dat jij er voor wilt werken! Het is verschrikkelijk moeilijk om afstand te nemen, maar toch moet je het even proberen! Laat hem een week of twee iets meer zijn gang gaan, dan is het veel leuker om elkaar weer te zien en het geeft je relatie echt een "boost"! Laat hem contact zoeken, probeer leuke dingen te doen met je vriendinnen (die je genoeg hebt) en laat hem maar even... dat werkt echt! Heel veel succes en ik denk dat t allemaal wel goed komt hoor!

Der Ellmauer Dancing Queen



Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:28

gewoon even je vriend in zn sop gaar laten koken... laat het maar even gaan (zooooo moeilijk!) stel jezelf een ultimatum: dat je hem vandaag bijvoorbeeld pas om 21.00 uu belt ofzo en voor die tijd ga je lekker andere (leuke) dingen doen!

Der Ellmauer Dancing Queen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie