Lonsdale kleding verboden in de klas !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:50

gijsenkim schreef:
Precies Haha! Haha! Haha! Haha!

En daarom mag je volgens mij best rassist zijn............ als je maar niet discrimineert Haha! Haha! Haha! Haha!, Toegegeven uiteraard dat dit natuurlijk een utopie is.


Uiteraard je mag best een racist zijn, maar helaas is de wens de vader van de gedachten en zal dit nooit en te nimmer niet tot uiting komen. Dus eigenlijk ligt het een naast het ander.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:51

Eliane schreef:
Ja, namelijk of het 'mag' of niet. Maar he is imo allebei wel dirscrimineren (alleen uit je het dus soms niet).


En DAAR heb je dus helemaal gelijk in.......... een rassistische gedachte mag.......... de daaruit voortvloeiende discriminatie niet

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:53

Staat er niet nog meer in de DvD? Ik heb hem hier niet bij de hand maar racisme is natuurlijk ook een gevoel waar je niets aan kan veranderen.
Stel en komt een troep blaffende Rotweilers op me af, wat voel ik???
En er komt een troep blaffende Retreivers op me af, wat voel ik nu???
En als alle media mij vertellen dat marokkanen hun zusjes opsluiten en vrouwen minderwaardig vinden, wat voel ik dan als ik een groep luid pratende marokkanen op me zie komen...( als ik al aan de buitenkant kan zien dat het marokkanen zijn)
En nu loopt er groep lonsdale dragers op me af.....
En vervolgens een groep bejaarden met rollators...
Ja, ik weet het, het is erg druk hier. Maar jullie snappen dat het allemaal een verschillende reactie zal geven zonder dat ik iets of iemand wil discrimeren.
Rascisme is dus m.i. zowel negatief als een normale reactie.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:56

amondi schreef:
Rascisme is dus m.i. zowel negatief als een normale reactie.


Zullen we de holocaust dan ook maar vergeten?

maja01
Berichten: 177
Geregistreerd: 21-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:56

Okee,... duidelijk... maar waarom het okee is om rascist te zijn? dus je mag inderdaad denken... Alle allochtonen eruit.. K u t negers etc. zolang je er maar niet naar handelt?

Zouden jullie het dan ook Okee vinden als een oude pedofiel allerlei sexuele gedachten heeft over kleine kindjes ... zolang hij er maar niet naar handelt...? daar zou dan ook niks mis mee zijn... of zou iedereen het dan ineens ziekelijk vinden...?

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:57

mobick schreef:
Zullen we de holocaust dan ook maar vergeten?


Pardon???????

Saar4
Berichten: 2346
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:58

gijsenkim schreef:
Citaat:
En DAAR heb je dus helemaal gelijk in.......... een rassistische gedachte mag.......... de daaruit voortvloeiende discriminatie niet

knappe jongen die dat kan. Neo-nazi ziet bosneger lopen in supermarkt, denkt bij zichzelf vieze vuile ****, knikt vervolgens vriendelijk en begint over het weer. ( "Goedemorgen meneer, stralende dag vindt u niet")

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:58

Ik begrijp op zich wel wat Amondi bedoelt, in de zin dat *iedereen* onbewust wel bepaalde ideeën heeft bij bepaalde groepen en in die zin discrimineert. Maar ik denk dat je in de laatste zin 'racisme' dan moet vervangen door 'discrimineren', want dat is hier wél relevant

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:58

maja01 schreef:
Okee,... duidelijk... maar waarom het okee is om rascist te zijn? dus je mag inderdaad denken... Alle allochtonen eruit.. K u t negers etc. zolang je er maar niet naar handelt?

Zouden jullie het dan ook Okee vinden als een oude pedofiel allerlei sexuele gedachten heeft over kleine kindjes ... zolang hij er maar niet naar handelt...? daar zou dan ook niks mis mee zijn... of zou iedereen het dan ineens ziekelijk vinden...?


sommige hersenspinsels zijn voor mij genoeg voor de doodstraf, en hier haal je er een aan.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:59

amondi schreef:
Pardon???????


Ik reageer op je reactie! Als jij racisme een normale reactie vind, kan je van mij een normale reactie verwacht toch?
Laatst bijgewerkt door mobick op 31-08-04 20:00, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:59

De gedachtes van een pedofiel zijn ook niet strafbaar........... de daden wel Haha! Haha! Haha!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:00

dat klopt G&K, ik geef slechts mijn mening

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:01

maja01 schreef:
Okee,... duidelijk... maar waarom het okee is om rascist te zijn? dus je mag inderdaad denken... Alle allochtonen eruit.. K u t negers etc. zolang je er maar niet naar handelt?

Zouden jullie het dan ook Okee vinden als een oude pedofiel allerlei sexuele gedachten heeft over kleine kindjes ... zolang hij er maar niet naar handelt...? daar zou dan ook niks mis mee zijn... of zou iedereen het dan ineens ziekelijk vinden...?

Het is heel simpel: je kan *gedachten* gewoon niet bestraffen, hoe verkeerd die ook kunnen zijn! Dan krijg je een soort 1984-effect...

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:02

Het is niet okee om racist te zijn!! Maar soms kun je erniks aan doen. Je ziet 2 honden zitten en je moet langs 1 van de 2 lopen. Wat kies je, de pitbull of de labrador retriever? (kies aub niet mijn retriever Winston, hij bijt)

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:03

mobick schreef:
dat klopt G&K, ik geef slechts mijn mening


ben het ook helemaal met je eens, ben het met iedereen eens........ Ik wilde alleen duidelijk maken dat je gedachtes niet kan verbieden, en dat de Nederlandse overheid dit ook niet doet, gelukkig! Haha! Haha! Haha!

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:04

amondi schreef:
Het is niet okee om racist te zijn!! Maar soms kun je erniks aan doen. Je ziet 2 honden zitten en je moet langs 1 van de 2 lopen. Wat kies je, de pitbull of de labrador retriever? (kies aub niet mijn retriever Winston, hij bijt)

hele heldere uiteenzetting, racisme is gewoon een normale reactie.
je moet ook geen hond met een kat kruizen daar krijg je rare beesten van.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:04

gijsenkim schreef:
ben het ook helemaal met je eens, ben het met iedereen eens........ Ik wilde alleen duidelijk maken dat je gedachtes niet kan verbieden, en dat de Nederlandse overheid dit ook niet doet, gelukkig! Haha! Haha! Haha!

hoeraatje voor Balkie!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:06

gijsenkim schreef:
De gedachtes van een pedofiel zijn ook niet strafbaar........... de daden wel Haha! Haha! Haha!


Precies. Dus je mag best denken, wat heb ik een hekel aan Marokkanen, maar je mag het niet uitdragen naar anderen. Dat is strafbaar.

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:06

hai lies, ik dacht al waar blijf je Knipoog

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:06

Precies Haha! Haha! Haha!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:07

mobick schreef:
hai lies, ik dacht al waar blijf je Knipoog


Haha!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:07

gijsenkim schreef:
Precies Haha! Haha! Haha!


Hey, dus we zijn het eens? Lachen

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:08

ik denk dat G&K eerder mijn opmerking beaamde!

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:09

Hmm. G&K?

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 20:10

lies schreef:
Hmm. G&K?



Zowaar Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!