sfeer op bokt

Moderators: Warboel, Dani, Polly, Murthul, Berdien, Shanna, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 12:09

kweet niet hoor, maar Ymke, dat doe ik nogal vaak. Kan ik niets aan doen.
Ik moet me wel bij Marjo (TIEMGENOOT) aansluiten. Ik kom minder op bokt, omdat vooral het onzin forum waar ik me giga uitleefde gewoon niet leuk meer is, ik lees nauwelijks meer wat, en reageren staat me gewoon tegen. Waar gaat het over? Het is niet leuk, het is gewoon onzinnig, nutteloos. Dat is dus heel persoonlijk, ik heb liever iets geweldig grappigs (wat ik grappig vind) dan dat het gewoon echt helemaal nergens over gaat. Ben sowieso niet echt in een onzinnige bui, al ga ik wel een heel gaaf verhaal over bospaardjes, guiala's en andere monsters maken. Maar dan moet ik de digi-cam niet vergeten!
Er is op het moment gewoon niet echt veel waar ik me heel erg bij betrokken voel!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 17:14

Kim: DUIKEN! *grin*
Over dat onzinforum, dat bedoelde ik precies, laatst zaten we daar gewoon vreselijk onzinnig te doen, en ik viel echt bijna van mijn stoel elke keer. Ik weet ook wel dat er mensen zijn die dat dus absoluut smakeloos vonden, maar we hadden toen met zn allen moordlol. Misschien moeten we het onzin forum maar weer veroveren! En flink onzinnig gaan worden. 't Viel mij trouwens op dat toen ik het grote nietszeggende onderwerp daar postte, dat het helemaal niet gaaf en geweldig werd. Viel mij echt errug tegen. Dat was voor mij al een keerpunt. Ik denk dat het ook aan ons allemaal ligt. We zijn niet allemaal even onzinnig all the time natuurlijk, of even gezellig. En verplicht gezellig worden is Misselijk . 't Ligt ook heel erg aan de bui waar je in bent. Als er 1 niet helemaal gezellig is, dan verpest het al een heel groot deel van de sfeer. En ik weet het: ik ben ook niet de leukste thuis geweest de laatste tijd!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 19:29

LEES MIJN PIP & KIKJE VERHALEN... ik vind ze zelf nogal lachwekkend.
Thirz, je was mij vergeten *snif* ik heb nog altijd het onzin-forum recordaantal berichtejs op mijn naam staan... Maakt niet uit hoor.
Ik vind de teller wel lachen, je kunt er in veel gevallen wel wat aan zien, of iemand een bokker is, en of iemand er al lang is enzo. Ik vind het wel lachuh, maar het moet geen race worden om te zien wie hier nou de bokkerigste bokker is enzo. Dat wordt al gauw Boos! en Frusty dus als dat gebeurt moeten we hem maar weghalen.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 19:53

privé berichten zijn echt een uitvinding. Je kunt daar gewoon alles mee doen zeg maar. Zou ietsjes meer gepromoot moeten worden misschien, maar 't is echt hartstikke goe!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-01 20:46

wat mij al opviel een tijdje, en ik heb daar niet echt iets van gezegd is dat vooral de leeftijd van mensen al aangeeft wat de inhoud van hun berichtjes is. No offence, want met Liz kun je ook lachen, maar af en toe is het best wel ergerlijk (sorry liz, maar je bent het enige voorbeeld dat me te binnenschiet, niet slaan ok?). Ik weet dat ik dat zelf ook wel doe, ik bedoel ik ben 18 en ik denk af en toe dat ik ook alles wel weet en dat ik GEWELDIG ben. Dus ik wil er helemaal niemand mee aanvallen oid, maar het is volgens mij gewoon een constatering van een feit.
En Pris: ik heb alweer een 5delig verhaal geschreven gister, genoeg? Is geen Kenny, maar wel Pip en Kikje.

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-01 11:28

Joost: ben het met je eens. Ik denk dat slotjes meer effect hebben dan het onzin forum, want daar wordt het dan toch weer opgepikt, en dan wordt het er ook niet leuker van. Als het niet op bokt thuis hoort, wat al aan de reactie's te zien is, dan moet er een slotje op, of gewoon verwijderd.
En die statjes Orri: don't you dare! Ik ben vrij onzinnig, maar ook heeeeeel serieus! Schijnheilig

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie