hoe heet cape met grote kap???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 22:58

www.fantus.nl ... staan ook een antal van dat soort capes op .. en ik sta er ook op Tong uitsteken lols


shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 11:36

na ja die van de fantus hebben ze diverse gothic kleding .. en apparte dingen .. t is gewoon een geweldige winkel maar je moet daarvoor wel naar zeeland reizen www.fantus.nl > fantus fashion>portfolio> en dan kun je klikken op drie verschillende dingen .. ik zou zeggen neem een kijkje het is het echt waard

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 12:02

nog even een vraag aan diegene die de site van de fantus hebbe geizen Tong uitsteken wat vinden jullie ervan Tong uitsteken


shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 12:53

ik vind die capes echt zoo geweldig aleen zonde om ze op je paard te gebruiken ..
mn mams gaat gelukkig nog een jas voor mij maken in gothic stijl zeg maar met een opstaande kraag die je ook plat kunt leggen Tong uitsteken

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:06

haha nee Tong uitsteken ach ja gewoon kleding bij de fantus op maat laten maken Tong uitsteken .. alleen jullie betalen ervoor ikke niet Tong uitsteken:P:P

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:22

jah .. t is in vergelijking met andere niet duur en het is maar dat er 2 of 3 modellen worden gemaakt van elk soort zeg maar dus je hebt t niet dat je ineens iemand met t zelfde rond ziet lopen

shadowflower

Berichten: 5385
Geregistreerd: 09-08-04
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:53

jup .... maar wat denk je van materiaal ... tijd ... winst .... en als je bij andere winkels kijkt zijn ze ook rond die prijsklasse of hoger .. je kunt het zo makkelijk maken als je zelf wilt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Snow_White, Amazonbot, Camino_S, douschka, GrapeshotBot, hel1, journee, Joyce_R, Lau07, lillylover, MarleenM, monsterina, roosjenat, Selina, Sourire, ttranch, xRoossie95, xSagan en 196 bezoekers