Lonsdale kleding verboden in de klas !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 17:19

Vreselijk gewoon, ik draag ook londsdale en ben gabber van de oude stempel Haha! maar ik ben GEEN racist.
Ik zou bijna geen londsdale meer dragen omdat ik door veel mensen wordt aangezien als rascist, diep triest vooral al je nagaat dat londsdale is ontworpen door een neger.

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...


_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 14:11

jeanie schreef:
Zijn rechts en daar heb ik niets mee, zogenaamd lands eer hoog houden. Ik zie mezelf liever als wereldburger.

JIJ ziet jezelf als wereldburger en dat betekend NIET dat nationalisten fout zijn!

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 14:26

Malibu schreef:
Lekker oppervlakkig Verward

Ik ben gewoon trots op nederland en daar is niks 'fout' aan. En als er oorlog uitbreekt, zal ik dit land ook verdedigen.

Fijne wereldburger, landen als china, thailand etc worden de mensenrechten nog steeds geschonden!
We zijn ook 1 van de weinige landen die zijn begrotings te kort binnen de afgesproken percentage houdt en grote landen als Frankrijk en Duitsland overschrijden die grens ruimschoots en verspillen 'ons' geld. Sorry, maar als 'wereldburger' hoef je dan echt niet trots te wezen op wat je vertegnwoordigt.

Laat mij dan maar een 'foute' nationalist zijn, maar ik hier geboren en getogen en daar ben ik trots op.
Daar hoef ik geen lands eer voor hoog te houden, dat doet Nederland zelf al...


OK dan!

Met jou kan ik praten, ik ben het helemaal met je eens!!

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 14:35

jaantsje schreef:
Ik begrijp het ook niet echt, mijn zoon heeft ook een paar kledingstukken van dit merk en ik vindt het netjes en mooi.


Is ook zo, je doet er echt jaren mee want het blijft mooi, super kwaliteit. Haha!
Laatst bijgewerkt door _Rijkie_ op 31-08-04 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:07

Malibu schreef:

Hier wordt door verschillende mensen op een andere manier tegen aan gekeken en zal dus altijd een soort van 'welles, nietus' spelletje blijven...


Een eindeloze discussie idd Haha!

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 17:15

shadowflower schreef:
ik ben het er mee eens dat ze die poedersuiker kleding afschaffen ..


Afschaffen..... gelukkig niet, het wordt waarschijnlijk alleen verboden op en bepaalde school.
Niemand gaat mij vertellen wat ik wel en niet aantrek, ik blijf gewoon mijn londsdale kleding dragen!

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:19

amondi schreef:

Maar gelukkig mag ik denken wat ik wil en zal ik altijd proberen de zaken uit een ander zijn perspectief te bezien. Lonsdale aantrekken alleen omdat je het mooie kleren vindt is tegenwoordig onzin, je trekt ze aan om te provoceren! En dat vind je mooi, leuke truien zijn er van ieder merk!
Lekker stoer en gedurft doen, maar dan wel in een groep. Let maar op hoevaak Lonsdale onder een jas of trui verdwijnt als de drager in zijn eentje ergens is.


Sorry hoor maar dit vind ik echt te ver gaan!
Ik draag al jaren Londsdale en natuurlijk vindt ik het mooi, anders trek ik het echt niet aan!!
En ik heb heus wel meer mooie truien van andere merken.

Mijn Lonsdale verdwijnt NOOIT onder een jas (omdat ik er geen provocerende bedoeling mee heb )
en ik sta gewoon tussen de turken en marrokanen in de kroeg (zonder een groep) in mijn londsdale shirtje, bij ons is dat heel normaal, sommige buitenlanders lopen zelf ook in londsdale.

Probeer dus niet alles over 1 kam te scheren.

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:25

Flower schreef:
He bah marijke draag jij lonsdale Haha! Haha! Haha!


Ja erg he Haha! Haha! Haha!

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 14:53

Bealy schreef:
Het trieste is gewoon dat al die jonge kinderen (wat dat zijn het nog, niet dat ik nou zo oud ben Haha!) gewoon als een kip zonder kop de rest achterna loopt, niet wetend welk statement ze nu maken...
Ik vind het vrij beangstigend allemaal.
Tsja en als iemand een hakenkruis ook al niet zo bijzonder vindt.... Scheve mond


Ik vind mezelf geen jong kind meer ( ik ben ook een londsdale drager ) Ik loop ook zeker niet als een kip zonder kop achter de rest aan.
Lonsdale wordt gedragen door gabbers en daar ben ik er een van, en ik vindt het ook jammer dat die nazis, nep gabbers, zwabbers Londsdale een slecht naam geven!
Laatst bijgewerkt door _Rijkie_ op 02-09-04 14:55, in het totaal 1 keer bewerkt

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 14:57

Bealy schreef:
Als jij geen jong kind bent hoef je je toch ook niet aangesproken te voelen? Jij weet dan zelf wel wat je doet en waarom je het draagt.
Ik snap alleen niet dat je er uberhaupt nog in WIL lopen, maar ja dat is jou keuze, moet je zelf weten en daar worden we het toch niet over eens.


Ff gewijzigd, had het een btje verkeerd begrepen Haha!

Enne nee daar worden we het idd niet over eens Haha!
Het blijft een eideloze discussie.

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 15:09

Cassidy schreef:
Marijke, kleding die je draagt zendt een signaal uit. Soms veranderd dat signaal, en dan moet je je maar afvragen of je je wilt associeren met de nieuwe boodschap die je daarmee uitzendt. Maar val een ander niet aan omdat hij je dan ziet met de nieuwe boodschap in zijn achterhoofd.

Ik snap trouwens niet wat er zo speciaal is aan die Lonsdale kleding. Vind het er toch echt niet uitzien...Lips are sealed


Smaken verschillen Haha!

Ik heb het nooit gemerkt dat mijn kleding een signaal uitzendt, iedereen uit mijn omgeving weet dat ik gabber ben en dat gabbers londsdale dragen en geen rascisten zijn.
Ik zal daarom dus ook nooit iemand aanvallen.

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 15:18

mobick schreef:
Ik ken zat gabbers die lonsdale dragen is zo racistisch zijn als maar kan hoor.


Dat zijn geen gabbers, gabbers zijn geen rascisten!
Okki1 had een heel mooi stukje in haar profiel staan over wat wij zijn, maar dat heeft ze er helaas uit gehaald.

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 15:54

Malibu schreef:

Dat is hetzelfde als het drugsgebruik op hardcore feesten, nou geloof mij op trancefeeste wordt minimaal net zoveel gebruikt als op hardcorefeesten. Maar het zijn altijd de hardcore feesten die slecht in het nieuws komen...

Dus als er iemand mee kan praten over discriminatie dan zijn het wij gabbers wel...


OK dan!

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 13:54

Er zijn zoveel varianten, ik heb ook wel is ergens excuteren (of hoe je dat ook schrijft ) gehoord

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-04 21:24

Kliko schreef:
Zoooooooooo Bloem! Je maakt wel een klapper met dit topic zeg! 22 pagina's! wow!


Haha dat zei ik vanmiddag ook al tegen haar Haha!

♥...Er is altijd wel iemand voor wie je de hele wereld bent...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 134 bezoekers