Lonsdale kleding verboden in de klas !

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:17

Nee, als je het bericht uit de krant leest niet. Een hakenkruis op je voorhoofd moet je ook afwassen en Lonsdale wordt misbruikt door deze griezels. Dan maar verbieden. Je moet toch wat om dit soort groepsgedrag tegen te gaan.



Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:47

Ja, zou ook moeten. Maar hoe controleer je of het provocatie is?

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:53

Staat er niet nog meer in de DvD? Ik heb hem hier niet bij de hand maar racisme is natuurlijk ook een gevoel waar je niets aan kan veranderen.
Stel en komt een troep blaffende Rotweilers op me af, wat voel ik???
En er komt een troep blaffende Retreivers op me af, wat voel ik nu???
En als alle media mij vertellen dat marokkanen hun zusjes opsluiten en vrouwen minderwaardig vinden, wat voel ik dan als ik een groep luid pratende marokkanen op me zie komen...( als ik al aan de buitenkant kan zien dat het marokkanen zijn)
En nu loopt er groep lonsdale dragers op me af.....
En vervolgens een groep bejaarden met rollators...
Ja, ik weet het, het is erg druk hier. Maar jullie snappen dat het allemaal een verschillende reactie zal geven zonder dat ik iets of iemand wil discrimeren.
Rascisme is dus m.i. zowel negatief als een normale reactie.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 18:57

mobick schreef:
Zullen we de holocaust dan ook maar vergeten?


Pardon???????

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-04 19:02

Het is niet okee om racist te zijn!! Maar soms kun je erniks aan doen. Je ziet 2 honden zitten en je moet langs 1 van de 2 lopen. Wat kies je, de pitbull of de labrador retriever? (kies aub niet mijn retriever Winston, hij bijt)

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 08:48

Allochtonen en nederlanders behoren hetzelfde te veredienen, jong is goedkoper dan oud.
Waar haal je de wijsheid vandaan dat allochtonen goedkoper zijn?

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 09:58

wanneer vertel je nu hoe je weet dat allochtonen vaker en sneller een baan krijgen dan autochtonen? Als je iets op een openbaar forum post dan moet je het tenminste onderbouwen!
Niet weer iets nieuws neerzetten als het strenge immigratiebeleid is een succes, want het is maar zeer de vraag voor wie het een succes is. Niet voor een familie die met 2 kleine kinderen de straat op moet. En ook niet voor die 2 Somalische jongens die direct zijn doodgeschoten in hun"veilige" thuisland.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 13:26

Heb je al eens gekeken hoeveel mensen die moskeën bezoeken? Miscchien worden er wel zoveel gebouwd omdat er vraag naar is. En hoeveel kerken staan er in Rotterdam( en de rest van nederland)? Toch echt wel meer dan moskeën. En je moet nu eenmaal accepteren dat er dingen gebouwd worden waar vraag naar is. Of hebben islamieten geen recht op een gebedshuis maar hollanders wel?

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 13:56

En wat met de foute kerken? Ooit wel eens een reformatorische school bezocht? Ooit bedacht wie die scholen betaald? En inderdaad, er is 1(één) moskee ontmaskerd als een wespennest voor onzinnige ideën, maar dan hoeft de rest toch niet meteen in de ban?
Voor mij mag iedereen belijden wat hij wil, zolang je elkaars mening maar respecteerd en daar ook naar handelt.
en met fundamentalistische moslims heb ik net zulke problemen als met andere fundamentalisten, koker visie is nooit goed te praten.
Maar daar hoef je dus geen allochtoon voor te zijn.
Kinderen die Lonsdale dragen hebben veelal wel kokervisie en "ikhoorerbij" idee en gaan af op kretelogie zoals: Allochtonen pikken onze banen in!
Waar dan? Wanneer dan? waarom dan?

En dat soort vragen beantwoorden ze niet, ze gaan gewoon een andere kreet uit de kast halen en die schreeuwen ze nog harder. Er zijn altijd mensen die ze maar wat graag geloven of napraten, hoeven ze de schuld van hun eigen onkunde niet bij zichzelf te zoeken.
En dat is jammer voor de 95% allochtonen die wel geloven in een toekomst met nederlanders samen. Die worden afgeschrikt en naar hun eigen "kamp"( bakker slager moskee) gedreven omdat ze daar wel geaccepteerd worden, of ze nu wel of niet een hoofddoek omhebben.

En ja, ik vind 99% van de hoofddoek op valse gronden gedragen door islamieten. Ook een "ikhoorerbijvisie" Het schijnt zelf nergens in de koran terug te vinden te zijn. Maar als je deze mensen er naar vraagt dan kom je metdezelfde kretelogie in aanraking als bij Lonsdale kinderen en reformatorische cristenen, ze houden zich krampachtig vast aan wat ze willen weten en vergeten de zaken die ze kunnen weten.

Maar gelukkig mag ik denken wat ik wil en zal ik altijd proberen de zaken uit een ander zijn perspectief te bezien. Lonsdale aantrekken alleen omdat je het mooie kleren vindt is tegenwoordig onzin, je trekt ze aan om te provoceren! En dat vind je mooi, leuke truien zijn er van ieder merk!
Lekker stoer en gedurft doen, maar dan wel in een groep. Let maar op hoevaak Lonsdale onder een jas of trui verdwijnt als de drager in zijn eentje ergens is.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 14:00

Bealy: waar haal je die rare quote vandaan, we gaan homo's plagen? We gooien ze van het dak! Frusty

hij is komisch, dat wel maar hopelijk geen serieus antwoord van de betreffende moskee.

En ik ken ook een heleboel homo's zonder dat ze echt grappig zijn!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 15:20

De spaanse inquisitie!
Indonesië
Noord Ierland
Klu Klux klan
Koloniën van rijke westerse landen!
Wat denk je dat daar allemaal gebeurde uit naam van God?
Echt niet alleen missionarissen met bijbelschooltjes. Alleen dat leren wij niet met geschiedenis, dat zul je zelf moeten uitvinden.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-04 18:18

Graag gedaan!

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 07:27

Ja, dat klopt G&K, maar wie draagt er NU nog onbewust Lonsdale? En een hoofddoek wordt natuurlijk gepromoot van huis uit, als je die doek op doet dan je veilig voor de boze buitenwereld. De enge mannen laten je met rust, doe het nou maar, dan blijf je maagd. Zonder doek wordt je verkracht.
Heel krom natuurlijk, de vrouwen moeten iets( hoofddoek dragen) doen zodat de mannen ze met rust laten. Ik zou er ook voor opteren om dan de mannen beter op te voeden, maar zover zijn we nog niet, helaas.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 07:43

Horseylover, heb jij dit topic wel doorgelezen?

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 09:46

Waarom vind je zoon het mooi? En vindt hij het nu nog mooi, na alles wat er in Dokkum gebeurt is? Zo ja, dan lijkt het erop dat je zoon er echt wel wil bijhoren en trekt hij heel bewust die spullen aan.
Misschien zou je hem er toch eens echt naar moeten vragen, tenzij je het wel best vindt dat je zoon buitenlanders provoceert of discrimineert.
Want jij weet nu wel waarvoor de letters NSDA voor staan in Lonsdale kringen en dat moet je hem wel vertellen, dan pas kan hij zelf een keuze maken.
Maar als ouder moet je toch een kind begeleiden in het stellen van grenzen.
Mooi of niet mooi, met zo'n boodschap zou ik mijn kinderen niet willen laten rondlopen, maar aan jouw de keus.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 11:44

Lezen is ook een vak! Ik zeg niet dat je een rascist bent, Je provoceert als je willens en wetens deze kleren aan doet. En zoals Essie ook al zegt: iemand die beweert dat hij/zij ze alleen draagt omdat ze mooi zijn, dan is dat 99 van de 100 keer een smoes om de anderen om de tuin te leiden.
Die ene die echt niet weet waarmee hij rondloopt, zal pas na voorlichting een mening kunnen hebben en kiezen of hij wel of niet nog in Lonsdale rond wil lopen.
Loop lekker op je kisten met witte veters, je weet wat het betekent!
Loop lekker in je NSDA kleren, je weet waarvoor het staat.
En blijf gewoon beweren dat je niet provoceert en discrimineert!
En beweer ook lekker dat je geen rascist bent in de slechte zin des woords.
Waarom kijkt niemand jouw erop aan? Kun je me dat vertellen?
Waarom ben je geen rascist?
Waarom wil je persé met lonsdale lopen ook al weet je wat de ideën erachter zijn.

Er zijn hier wel mensen geweest met argumenten waarom ze persé in Lonsdale willen lopen. ( kickboxverleden) Daar kun je het wel of niet mee eens zijn maar zij heeft voor zichzelf uitgemaakt wat ze kan doen en laten. Haar keus, is over nagedacht. Heb jij dat ook?

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:31

Nop, ik verschuil me nergens achter, ik heb geen schaduw account. En ik wil alleen dat mensen die Lonsdale dragen er dan ook voor moeten uitkomen dat ze griezelige meningen hebben die ze niet onderbouwen als je er om vraagt! Kijk hierboven maar, 2 jonge meiden die vinden dat ze Lonsdale dragen omdat zij dat willen, maar op geen enkele manier willen beargumenteren waarom! Laat ze dan maar in het openbaar er voor uitkomen dat ze een hekel hebben aan alles wat niet nederlands is, en dat ze zich superieur voelen aan allochtonen.

Dan zijn ze tenminste eerlijk, als jij dat provoceren noemt dan moet dat maar. Ik vind het forceren, mensen de gevolgen van hun daden onder ogen te laten zien. Dat ze niet, als het helemaal mis mocht gaan, zeggen: Wir haben es nicht gewusst!

Dat is het enige ik zo fel ben, jij als moeder van een zoon met Lonsdale kleren zou dat moeten kunnen begrijpen. Maar daarom verplicht ik je niet om de kleren van je zoon weg te gooien! Dat moeten jullie zelf weten. Als je maar niet je hoofd onder de grond blijft stoppen en denken: zoiets doet of denkt mijn kind niet.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:52

Juist Cassidy, maar ze kunnen het wel weten. en wat doe je als je het weet, het staat hier allemaal op bokt beschreven( inclusief de letters NSDA)En een mexx trui heb ik zelfs!
Het gaat er niet om of het mooie kleren zijn, Essy schreef het al( en die zit in het jongerenwerk) Die jongeren zijn echt niet dom( of wel), die weten echt wel waarvoor het staat. Die dragen deze kleren express alleen doen ze vaak net alsof ze zich van geen kwaad bewust zijn.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 12:56

Wir haben es nicht gewusst und gegen Dummheit kann man nicht kemphen.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:06

pjotr schreef:
amondi ik wil graag nog ene reactie op mijn reactie die ik gaf.
of heb je er nu niks meer tegen te zeggen? misschien omdat ik gelijk heb, wat betreft waarom en hoe?
het word niet om de rede gedragen die jij zegt. want hier lopen ook turken en antilianen en wat nog meer mee.


Pjotr, je antwoord zit in de pen maar het topic gaat te hard!

In ieder geval kunje NSDA even opzoeken aan het begin van het topic, staat voor de hitlerpartij NSDAP. Dat is toch al een hint.
Verder geven Lovely en Maja ook al wat antwoorden waar je wat aan hebt. Als 90% van jouw vrienden allemaal Lonsdale dragen EN allochtoon zijn, wie ben ik dan om te zeggen dat ik dat niet geloof?
Ik weet nu waarvoor Lonsdale staat en daar kies je voor of niet.
Nou nog even de rest van je antwoorden opzoeken voor een reactie.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:15

Pjotr: waarom ben je geen rascist, antwoord: waarom zou ik rascist zijn.
Okee, maar waarom wil je in kleren lopen die met racisme in verband worden gebracht? En dat is een FEIT, geen veronderstelling.

Waarom draag je Lonsdale: antwoord, omdat ik dat al 6 jaar doe.
Kijkt niemand je erop aan: antwoord nee want 90% van mijn vrienden is buitenlander en die lopen ook allemaal in Lonsdale???? Nou ik ga niet zeggen dat dat niet waar is, mij niet gezien.
Waarop wil je verder gelijk hebben?
Laatst bijgewerkt door Frantic op 02-09-04 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 13:22

Snapt iedereen nu waarom ik zo fel ben! daarom dus, het is inderdaad diep triest.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 15:05

Malibu schreef:
En ze zitten ook tussen bouwvakkers, kantoorpikkies, advocaten etc. Bij mij om die hoek wonen gothics, die ook Lonsdale dragen met de verkeerde boodschap.

...


ik wordt gedwongen door een Gothic om mee te delen dat Gothics NOOIT Lonsdale dragen.
En er is al eerder gezegd dat allochtonen er niet voor kiezen om allochtoon te zijn, lonsdale draag je uit vrije wil.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 15:14

Yep, freggel je hebt gelijk en is al eerder opgemerkt. Maar het geeft niet beter 2 keer lezen dan zeggen dat je het niet wist. wel jammer dat er kinderen zijn die een hakenkruis niet interessant vinden, laat staan dat ze weten wat de NSDAP inhoudt. Staat een paar bladzijden terug.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-04 15:19

Saar 4: En, heb je een Lonsdale trui? Haha!
Van sommige bokkers draagt 90% van hun buitenlandse vrienden Lonsdale truien.
De indruk is gewekt dat het zich hier om allochtonen handelde maar het kunnen natuurlijk ook gewoon Britten of Duitsers zijn.
wie weet kun jij ons uit de droom helpen.
Laatst bijgewerkt door Frantic op 02-09-04 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, _Zoe, Afanaisa91, Ann, DromenLies, Esmee_RS, Eulogy, Happy_Hippie, Hootje, IndianSu, JoT, LWDaisy, manubres, micksage, Mrskiwi, Muronia, mvdende, Petra_O, Plus_en_Min, Sanniejtjuh, Saranghea, Sica, wonanda, xPabloBokt, YandexBot en 90 bezoekers