Lonsdale kleding verboden in de klas !

Moderators: Dani, Murthul, Amaryllis, Muurp

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:47

Het moet niet gekker worden....

Ik houd mn mond... De reden waarom ik Lonsdale draag staat in mijn onderschift én ik vind het mooie kleding. Niemand zal of kan mij verbieden om Lonsdale te dragen aangezien ik er geen rascistische bedoelingen mee heb.

Dat is alles wat ik wil zeggen hierover...

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 14:54

Het probleem is dat de "gabbers" van nu [lees: een jaar of 15, no offence voor Feetje natuurlijk] zo ontzettend dom zijn. Ze dragen Lonsdale met de verkeerde gedachte.
Die mensen verpesten het voor de rest. Niet iedere Lonsdale-drager is een rascist gelukkig. Maar die ventjes van een jaar of 15 denken dat ze het zijn. Ze weten niet wat ze zeggen/denken. Daar hebben ze geen verstand van.
En dan loopt het uit op zoiets. Dat mensen het dragen van een kledingmerk gaan verbieden. Ik vind het ronduit triest dat het zover moet komen. Dit geeft een boksmerk een totaal verkeerd beeld. Op de site van Lonsdale staat ook dat ze helemaal geen rascistische bedoelingen hebben [zal het vanavond na het werken opzoeken]

Nu houd ik echt op, want dit word een eindeloze discussie jammergenoeg.

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-04 21:01

Supertje schreef:
Ik kijk net in je profiel, en zie dat jij ook nog maar 18 bent, er zit dus maar 2/3 jaar verschil tussen jou en die 'nieuwe gabbers' .
Naar mijn idee is lonsdale echt iets van de laatste jaren voor gabbers, daarvoor kende ik het merk wel, maar uit de bokswereld.
Ik ben pas van de oude stempel, in mijn tijd (god, ik wordt oud....) droegen we nog Aussie's Haha!

Het verschil is dat ik al wat langer dan 2/3 jaar rondloop in de 'gabberwereld' Ik dacht (even rekenen) dat ik al rond mn 10e jaar naar hardcore begon te luisteren en dat is nooit opgehouden. Ik heb ook nog in mn aussies rond gelopen op nikes.

Die gastjes van een jaar of 15 komen net om de hoek kijken. 'Haten' buitenlanders zonder reden, gaan naar hardcore luisteren en dragen lonsdale met de verkeerde intentie. Daar erger ik mij aan en dat bedoelde ik met die 'nieuwe gabbers'

Snap je het? Lachen

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten