bekeuren!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

wat is jou mening over bekeuringen?

Het is alleen bedoeld voor de verkeersveiligheid
5 (100%)

Totaal aantal stemmen: 5


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 19:39

De auto als melkkoe. Wanneer krijgen we het kwartje van Kok nou eens terug?

Op plaatsen waar het echt om de veiligheid gaat zijn er veel betere manieren om de snelheid te beperken. Drempels, wegversmallingen, dat soort dingen. Effectiever en veiliger.
Wie remt er nou niet af als er een flitspaal staat, al is het maar even je gas los. Om vervolgens dat pedaal weer in te trappen. Een paar kilometer te hard rijden is dan minder onveilig.
Tuurlijk, je moet gaan 120 gaan rijden in de bebouwde kom, maar die kleine boetes zijn pure geldklopperij, is de veiligheid absoluut niet mee gediend.

1 uitzondering: alcoholcontroles en controles bij wegwerkzaamheden.
Bij wegwerkzaamheden te hard rijden vind ik ronduit asociaal. Die mensen zijn ook voor jou aan het werk (van jouw centen), zorg dan dat dat veilig kan en hou je aan de snelheid.

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 19:42

Billy schreef:
Ymke, het ging niet om invoegen, maar om uitvoegen.
Dat is net ff anders.


Ze heeft d'r rijbewijs ook nog niet Haha!

Zo'n hoge boete voor net ietsjes over de vluchtstrook rijden is gewoon mierenneukerij. Of het nou in- voegen of uitvoegen is.

Ik heb ook wel eens over de vluchtstrook gereden Schijnheilig
50 meter voor de afrit naar m'n huis stond het vast. Muurvast. Na daar 10 minuten braaf gewacht te hebben en geen centimeter op geschoten te zijn heb ik eens even goed in m'n spiegels geloerd of er niks aan kwam over de vluchtstrook en ben naar de afrit gereden. Jammer dan dat het niet mag, ik had nog meer te doen.

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 22:11

Maar voor de verkeersveiligheid moet je natuurlijk gelijk vol op de rem zodra je de bebouwde kom binnen rijdt want stel je voor dat je gewoon rustig afremt door je gas los te laten. Frusty

Dat soort flitspalen behoren tot de belachelijkste categorie.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-02 07:06

Prima schreef:
offtopic:
onderschrift margreet:
Je kunt geen reputatie bouwen op wat je van plan bent te doen.
Henry Ford.....

krijg opeens de naam Pim Fortuyn in mijn hoofd.


Schijnheilig

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, Andreeaa, Besje, boyca, Charaz, ComscoreBot, Dax, Dees, DotBot, evelien1000, goesju, Googlebot, inge_romeo, katinker, Letje01, Marleen_L, Mo_86, roxiie, Solleke_Noah, Thami, Theseus, Vuri, YandexBot en 76 bezoekers