Nina Simone

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Nina Simone

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 10:16

Wie kent nina simone?

My baby just care's for me!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 10:26


Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 10:27

Ja sorry, sentiment voor mij en ik hoor hem net op Ned 1......

Ze heeft het 10 jaar geleden wel eens bij ons thuis op de piano gespeeld, dat liedje. Ze heeft het geschreven voor mijn Opa, omdat hij haar uit de slop heeft getrokken, drug en alcohol, je weet wel. (die ik nooit gekend heb). Hij was directeur van Phillips in H'sum. Daar was de platenmaatschappij van Phillips. Er kwamen dus veel artiesten bij mijn stiefpapa over de vloer. Waaronder Nina en Neil Armstrong b.v.

Veel artisten betekend veel alcohol en luxe leven. Mijn vader was al latent alcohol verslaafd hierdoor. Daarom is hij niet zo oud geworden. Stierf toen ik 20 was, door de alcohol. Zijn broer, Arend Langenberg hoor ik nog vaak op de radio. Hun stemmen zijn identiek. Dus je kan je voorstellen dat ik er lang aan heb moeten wennen om dat aan te horen. Maar nu vind ik het juist leuk. Ook laatst een artikel gelezen over hem in het blad Driver (toplease blad) daar zegt hij het ook, dat de stem in zijn familie zit. Dan voel ik mij weer fijn; hij schreef namelijk niet in het verleden zijn, maar zei gewoon 'mijn broers hebben dezelfde stem"

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 12:49

Ik ben met de muziek van Nina Simone, oa opgegroeit, mijn moeder draaide het heel veel.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-02 12:54

I got life!

wooooooow.. tranen en een gevoel van trots komen bovenborrelen.. MJUM!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-02 15:50

Ja ze heeft mooie muziek gemaakt. Ze is wel heel apart. Drink alleen maar champagne. Best wel een excentriek dametje. Maar nu woont ze niet meer in NL. Vroeger nog wel. Ze is twee keer bij ons thuisgeweest. Waarom weet ik niet meer....