Marjolein.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 11:23

nouhou ik was eigenlijk van plan afgelopen week een keertje weer op bezoek te gaan maar daar is t niet van gekomen (had vrijdag verjaardag) dus ik denk dat t dan maar over 2 weken wordt dan zijn mn broers er ook en dat vindt ik zelf ook heel geselie omdat ik de ene maar eens in de 4 weken zie. maar ik voel me zelf weer heel goed en das t belangrijkste wil ook graag naar mn vader toe alleen weinig tijd das wel heel jammer.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 13:47

weetje ik heb eigenlijk altijd super goed met mn paps kunnen vinden. als we gingen wintersporten gingen mijn broers met de trein en mn mams omdat die dat fijner vondt en ikke met mn paps in de auto (stond bij mn vader in t paspoort en mn broers bij mn mams) en ik vondt t heerlijk. sinds mijn ouders gescheiden zijn, en daar geef ik dus mn vader de 'schuld' van (wat ik weet is hij vreemdgegaan en wilde hij bij mn moeder weg en der zijn veel meer dingen gebeurt die ik aan mn vader wijt) is t alleen maar slechter gegaan vanaf mn elfde riep ik al dat ik bij mn moeder wilde wonen en sinds mn 15e doe ik dat dus ook. de band met zijn vrouw is ook niet erg super. Maar dat houdt voor mij niet in dat ik niet van ze hou. En ik wil ook niet dat t tussen mijn ouders weer goed komt zo realistisch ben ik wel. maar wil gewoon dat IK zelf me niet meer tussen hun in voel staan. ga vanmiddag samen met mn moeder voetbal kijken van mn broer en mn vader gaat ook dus dan zie ik m weer das wel fijn.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 16:56

was heel geselie op t voetbalveld (jaja uit mijn mond) heb de hele wedstrijd bij mn vader gestaan en was best geselie. voetbal wedstrijd ook wel. was best grappig wij kwamen aan was t al 1-0 tegen toen ging de scheids met kaarten strooien en speelde de club van mn broer met 9 tegen 11 en de trainer had ook al rood(jaja agressieve club) dus iedereen was beetje pissed toenw erd het nog 2-0 dus nog pissiger en enorm klote scheids die gaf alleen maar kaarten hele spel werd erdoor verpest. maarja ik heb een veels te lieve broer die doet nog geen vlieg kwaad heeft 1 keer in zn leven geel gehad en 1 keer geslide ofzo en hij is heel snel. dus hijw erd kwaad en dan gaat ie dus echt goed spelen en hard rennen en toen werd het dnakzij hem nog 2-4 en wonnen ze (andere partij had ook nog 2 rode kaarten dus 9 tegen 9) maar mn broertje was helemaal kapot op 5 minuten op t end. maar ik vondt m lekke rwle de man off the match!!!

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:08

heb ik er dan van gemaakt he
ja er gebeurde wel veel. alleen de oliebol scheids was de eerste helft raar bezig (kon ikzelfs zien) had ie eerst 4 gele kaarten aan de vijand gegeven geeft een van ons een licht schouder duwtje meteen geel had ie echt zoiets van oei nu moeten de rooie ook een kaartje krijgen anders denken ze dat ik partijdig ben. en iedereen langs de kant vondt het een oliebol scheids das wel lachuh
en als mn broertje het dan goed doet is t natuurlijk nog leuker om te kijken

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-01 21:31

ach is mn bro he das wel beter anders ook nie echt ja is haast verplichting hier heb 3 broers en zwaar verslaafde vader en vriend van mams

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie