Girofoon

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Girofoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-04 09:37

Pff wat een drama allemaal..
Ik heb dus girofoon en dan kun je dus een nummer bellen, dan moet je je rekeningnummer + wachtwoord intoetsen en dan kun je horen wat je saldo is en je uitgaven + je kan er beltegoed mee opwaarderen.
Nou laatst had ik al dat er iemand met t-mobile 40 euro van MIJN giro is afgeschreven!
Echt belachelijk!
Ik gelijk klantenservice gebeld, ik moest niet verwachten dat ik m'n geld terug zou krijgen..
Fijn.. Scheve mond
Heb toen het wachtwoord veranderd.
Wil net kijken hoeveel m'n saldo is, zegt ie dat me rekening nummer niet klopt of m'n wachtwoord!
Terwijl ik 2 dagen geleden nog beltegoed heb opgewaardeerd met dat wachtwoord, en nu doet ie het ineens niet. Scheve mond
Misschien dat het een storing is..
Weet iemand hoe ik me kan afmelden voor girofoon want ik ben echt bang dat iemand het kraakt oid en strx al mijn geld kwijt ben! (klikt raar maar daar ben ik bang voor na die ene afschrijving..)
HELP!?!



angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-04 16:04

Jaa ik was er eerst ook erg tevreden over heb het al een aantal jaar.
Maar ik vind het niet kunnen als er een fout gemaakt wordt dat ik me geld waarschijnlijk niet eens terug krijg.
Kheb niemand iets gemachtigd om geld van me rekening te halen en al helemaal niet mijn rekening nummer en wachtwoord gegeven.
Had al een brief geschreven.
Me moeder had me afschrift kwijt gemaakt.. Scheve mond Maar die heeft ze al weer opgevraagd dus als ze echt niet terug willen geven stuur ik dat op en dan moeten ze wel want anders.. Bloos
Want 40 euro is bijna 100 gulden en dat kan ik niet zomaar missen..
Dan maar geen girofoon, dan haal ik me btlgd wel bij een winkel en als ik me saldo wil weten ga ik maar naar een automaat fietsen. (is ook nog eens goed voor mij Tong uitsteken )

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cerosa, estell__, Gee, goesju, laura22, Paardjes83, Sica, WendyShet en 196 bezoekers