Vlechtjes in haar, doen of niet?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 15:29

Ik heb het ook gehad, en mn haren werden iedere dag gewoon uitgespoeld onder de douche, alleen waste ik ze niet zo wild als toen er geen vlechtjes in zaten

alleen ff een paar nadelen:

1) het JEUKT!!!
2) hoofd/nekpijn omdat het loeizwaar is(ligt wel aan de hoeveelheid vlechtjes en aan de lengte)
3) je haar is daarna DOOD bij mij moest er toen 20 cm vanaf worden geknipt toen ze eruit waren, eigenlijk nog meer maar dat wilde ik niet
4) je kan geen cap op, en geen helm van bv een motor of scooter

voordeel:
het staat superleuk *LOL*

mn zusje heeft het een tijdje terug ook laten doen, ergens in tilburg ofzo, niet duur en heel mooi! nu doet ze er steeds nepdreads in, ik vind zelf vlechtjes leuker, maar mn aar is nu amper hersteld van de vlechtjes van een paar jaar geleden, dus ik doe het nooit meer!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _xManadisx_, AmberG, BLEXBot, janneke584, Kabayo, Laura1982, laura_estee, linoleum, m0niekkkie, M_aris, Maaikevdk, Malissaa1, MariskaFally, marschwood, Ptl4ever, snorkel1986, Steenbok12, Suor, Tigress, Wopkebrok, YandexBot en 58 bezoekers