Dis Lange Frans naar Awa

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bullitt

Berichten: 122
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: at the Drag Strip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:11

Tja het is gewoon een gevolg van het nederlandse gedoog beleid.

Gedogen is zoveel makkelijker en toont politiek zoveel beter dan zeggen waar het opstaat. Kijk ons eens lekker tolerant zijn. Maar ondertussen leeft het onder de bevolking veel anders.

nederlanders verhuizen uit woonwijken waar er naar hun smaak teveel allochtonen komen te wonen en halen hun kids van scholen waar meer allochtonen op zitten dan "nederlanders". maar oh oh wat zijn we tolerant.
pfff.. ja zolang het om een ander gaat.

En begrijp me niet verkeerd. Ben geen racist of zo. heb redelijk wat allochtone vrienden en mustang rijders.

289 Ci + 302 Ci = Lots of horsepower Lachen


Bullitt

Berichten: 122
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: at the Drag Strip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:20

Tadano schreef:
To Bullit: Lange = geen allochtoon, maar 100% een Nederlander. Die Awa is een Koerd. Bij D-Men zitten ook veel Nederlanders. Maar ieder zijn eigen mening!


Nee nee Tadano.. dat weet ik dat lange gewoon een nederlander is.

Maar ik bedoel te zeggen dat nederlanders zo hypocriet zijn over hun tolerantie richting allochtonen. Zodra er te veel in de buurt wonen of op school zitten haken ze af maar wel roepen dat ze zo tolerant zijn....niet dus.

Ik heb een aantal huizen verkocht waaronder eentje vlakbij een moskee.
En maar vragen of je er veel last van had. Nou van de gereformeerde kerk meer als ze weer zaten te zingen met de ramen open en ik wou relaxen in me tuin..

Snappie??

289 Ci + 302 Ci = Lots of horsepower Lachen


Bullitt

Berichten: 122
Geregistreerd: 10-08-04
Woonplaats: at the Drag Strip

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 22:27

Nee tandano.. helemaal mee eens. het toont ook het niet werken van allerlei mooi bedacht instellingen en projecten. Kinderbescherming etc is de grip volledig kwijt geraakt op zo'n figuur. (kan ook met een nederlander gebeuren) maar duidt wel op dat we ons harder moeten opstellen. Willen we deze maatschappij voort kunnen zetten in de huidige vorm.

289 Ci + 302 Ci = Lots of horsepower Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie