Voordeel grijskenteken afgeschaft: wat nu?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 16:19

Maar dat grijs kenteken is toen wel van auto's afgehaald, die net te klein waren, zoals onze feroza.
Daarom zie je zoveel auto's met "badkuipen" erop om genoeg inhoud te houden.
Alleen als je toen je auto kocht voor 94 bleef het grijs, bij verkoop niet meer.

Hoe zou het nu gaan met een auto die je al hebt op grijs kenteken? Blijft die tot verkoop grijs, net als in 94?
We hebben namelijk een leuke combo gezien voor mij om dadelijk naar het werk te rijden.
Maar heeft het geen voordeel meer, wil ik ook geen 2 persoons auto.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:08

Nee het geld voor iedereen
door devennootschapsbelasting voor bedrijven flink verlagen, zouden bedrijven er dan minder van moeten merken..


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 21:45

Ik weet dat het andersom is, maar zo zeggen hun het.
En veel particulieren gebruiken hem ook om te gaan werken.

Dat ze de lamzakken in NL eens aanpakken, dan komt er genoeg geld vrij voor vanaales.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:08

@ imker.Maar heel bedrijven profiteren er ook van
waarom zou je dan alleen de particulieren aanpakken.

ken enkele mensen die een bedrijfje hebben, maar een combo voor zoon of dochter hebben, gewoon voor prive.
Dat zou volgens jou dan wel mogen.

Bedrijven kunnen alle BTW op auto's al terugvragen, dus hebben toch al voordeel.

Als ze het dan afschaffen, dan idd voor iedereen, maar belachelijk blijft het.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 22:32

Weet ik kim
Op en top NL..

En idd
Wij hebben een grijze auto die niet meer grijs is, zonder achterbank, niet voor de fam mee te nemen.
We wilden een 2e auto (wel grijze) erbij voor te gaan werken, niet voor de fam mee te nemen

Werken..waar Nl nog groot om is
Met de nadruk op nog

daar komen ze veel geld te kort, laat die lapzwanzen nu eens uit hun nest komen met die vaste baan bij de ww-trek

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:25

en dat doet de regering niet?

Die gooien hun loon wel omhoog en laten ons wel meer dokken.
Zoals bv het ziekenfonds..Boos!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:29

nee, zoveel mensen gaan niet voor een scheet naar de dokter, het word gewoon daar verspild, dat is wat anders.
En kosten van niet geregistreede medelanders, die we allemaal mogen dokken.
Mensen die zich op kosten van Nl om laten bouwen, terwijl ze niet uit nL komen, ja dat soort dingen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 13:46

Dat denk ik ook Sarabande

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-04 20:56

Fabienne
Ik hoorde toevallig net dat de auto's voor bijv. rolstoel vervoer wel zo blijven OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-04 13:09

Nu grijs geen optie meer is voor ons, en geen goedkoop dieseltje meer kan, gaan we vanmiddag kijken naar een auto met lgp-g3 instalatie Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, Clmr, Elastiek, gerlindie, GoogleAdsense, Hannerups, heidiLOVER, hel1, kreekie, luuntje, Marlissa92, Merexa, Monody, nienke555, NogSteedsGek, Temeraire, Travel_me en 173 bezoekers