Studenten! Hoeveel uur werken jullie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:00

4 uur en ik krijg er 8 uur voor uitbetaald Bloos
Ik werk op de zondag in de stad van Rotterdam, dus krijg altijd dan dubbel uitbetaald.
Misschien wil ik aankomend jaar meer gaan werken, zodat ik kan sparen voor vakantie naar Ierland Tong uitsteken

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:07

Oeps, ik heb ook de andere vragen overgeslagen Bloos!
Ik werk dus op de zondag van 13.00 tot 17.00. In totaal ben ik van 12.00 tot 18.00 van huis weg.
Ik vind het goed te combineren, ik probeer altijd de zaterdag vrij van werk te houden, zodat ik andere dingen kan doen en eventueel aan school kan werken.
Minimaal 1 dag in de week vrij, vind ik ideaal.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:32

*Tamara*, waar ga je studeren?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 19:39

Als je op de Uithof gaat studeren, mag je vanaf Utrecht rekenen op een half uur.
Via www.9292ov.nl kan je het nauwkeuriger opzoeken Knipoog

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Amazonbot, Facebook, Hootje, Koekie_186, LiDi, mvdende, tessaaa24, Urona447, VivianHesen en 143 bezoekers