Steriliseer die katten!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DendroFleur

Berichten: 5362
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: Lutjewinkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 22:29

We hebben net twee nestje gehad. Onze poezen stonden aan de pil omdat het raskatten zijn waar we een keer een nestje mee wilden fokken. Maar in de winter werden ze niet krols en voor ik het wist was ik te laat met de pil. Gelukkig zijn het half langharen en konden we ze gemakkelijk verkopen. De tweede poes is trouwens bij de geboorte (keizersnee) gelijk gesteriliseerd omdat ze na een bekkenbreuk te nauw was voor de bevalling. De eerste poes staat weer aan de pil omdat we toch niet uitsluiten dat we nog een keer een nest willen. Gelukkig konden we gemakklijk van de kittens af. Ze zijn van Schagen tot Zeist verspreidt en we hebben er wel wat geld voor gevraagd.
Zelf zijn we aan de twee poezen gekomen toen ze twee jaar oud waren en de cattery er mee stopte. We konden ze toen gratis ophalen. En al onze andere katten kwamen uit het asiel en zelfs al mijn honden zijn tweede en derde hands.

Fewspot hengst Kaleido's Don Pedro ter dekking http://stalkaleido.nl
Kaleido's Don Pedro in the picture [ITP] Appaloosa sprookjes hengst


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Patriesz, alweerkwijt, Duran123, fleurtjeuh, IASCrawler, joyce83, LiDi, LolaTFB, Pluisje1998 en 34 bezoekers