Hoe ziet jullie droom badkamer eruit?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:44

Ik wil graag van die mozaiktegeltjes op de muur met parelmoerglans in een mooi kleurtje, ik denk aan turquoise of blauwig of gewoon allebei. Haha! Op de vloer tegels in een natuurtint. Verder wil ik een bubbelbad waar je met z'n tweeen ruim in kan zitten (we hebben nu een kleintje), een aparte douche met muurtjes en een glazen deur. Ik wil graag een raam in de badkamer, maar dat is vaak nogal moeilijk en dan met houten luxaflexjes er vooer. Verder wil ik ook een houten toiletmeubel, met een kraantje wat gelijk uit de muur komt en een mooie wasbak.


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:48

Ik wil graag een woonkeuken, met zo'n grote kachel die de hele dag brand, met allemaal van die oventjes. Verder een oude porseleine dubbele spoelbak. Een granieten bovenblad. Houten kastjes. Ik wil graag een stenen vloer en een grote houten tafel.


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:50

O ja, ik wil ook graag zo'n handdoeken verwarming in de badkamer, maar dan moet ik er ook wel m'n badjas over heen moeten hangen en hij moet zowel naast het bad als naast de douche hangen (ertussen wordt het dus), zodat het allemaal voor het grijpen hangt. Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 16:58

Fitzroy schreef:
Maar soms past je droombadkamer niet in het huis waarin je gaat wonen en moet je toch concessies doen....


Wij hebben niet eens ruimte voor een badkamer, maar fantaseren is altijd leuk. Haha!

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 17:02

Nee, ik vind die van Laura wat te truttig. Lachen

Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 13:00

Die van Jippie vind ik gaaf!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, xSuuzerd en 35 bezoekers