Relatie binnen familie??

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Relatie binnen familie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 19:38

Dit is even puur speculatief en dus niet aan de orde..voor de duidelijkheid. Ik wilde alleen even weten hoe jullie erover dachten.

Ik was afgelopen weekend wezen stappen met veel meiden en t was super gezellig. Nou kom ik daar in de discotheek een leuke jongen tegen en we raken aan de praat etc. Dan stelt hij zich voor en toen keek ik wel raar op want hij heeft dezelfde achternaam als ik! En die komt niet zo heel vaak voor. Dus wij allebei verrast en we gingen na in hoeverre we familie waren. Het blijkt een achter-achterneef van vaders kant te zijn. Ik had m nog nooit ontmoet, zijn vader achteraf wel op de begrafenis van mijn vader. Wel hebben dus dezelfde achternaam maar zijn niet heel direct familie. Wel erg toevallig dat je in een willekeurige discotheek met duizenden mensen nou net een jongen treft die familie is.... Haha!

Nou wilde ik aan jullie vragen. Stel...stel....dat zoiets nou doorzet. Kan dit of is het echt not-done?? Moet je dat echt aan je familie gaan voorleggen en bespreken of lekker zelf uitzoeken?
Is dit gewoon erg raar of niet zo?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"



Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 20:04

Quellian schreef:
1 woord: GATVERDAMME!!


Daarom plaatste ik dit topic ook, omdat ik de mening van anderen wilde. Nou ja dit is dus ook een mening. Hij had iets subtieler geformuleerd kunnen worden maar de boodschap is duidelijk! Haha!

Ik ben niet van plan om er vol voor te gaan hoor. Lekker rustig zo voorlopig. Ze zeggen dat een relatie na een relatie toch gedoemd is te mislukken dus voorlopig blijf ik lekker vrijgezel.
Maar ik vroeg me gewoon af, in het geval dat.... Lachen

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 20:11

Quellian schreef:
Mij is altijd verteld dat een nieuwe liefde de oude liefde doet vergeten en de pijn verzacht


Eeehm mij is verteld dat dan de nieuwe liefde onbewust wordt gebruikt om over de oude heen te komen. Eerst moet je goed tot jezelf komen en vrede hebben met de situatie voor je weer een nieuwe relatie aan kan gaan.
Tuurlijk verzacht het de pijn maar diegene wordt dan gebruikt om die pijn te verzachten en niet als volwaardige partner aanschouwd. Het is een middel om over de pijn en herrinneringen van je ex heen te komen.

Maarre...das een ander topic waard. Haha!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, Amazonbot, Danielleeee_, DenieesB, Dennenboom, fro, Gittta, Hhilde, IndianSu, Joyceee86, laran, LiDi, littletash, Mitch_Beauty, Mizora, Plus_en_Min, ryukapple, SemrushBot, Sky_As, Symke, VivianHesen, wemkelover, Zebrastreep en 65 bezoekers