Vreemdgaan.. Jouw ervaringen en ontdekkingen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Ben jij wel eens bedrogen?

Poll eindigt op

Ja, doet flink zeer!
40 (50%)
Zeker weten van niet!
16 (20%)
Misschien... Niet dat ik weet in ieder geval
23 (29%)

Totaal aantal stemmen: 79



Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 12:58

Het is mij vaker geflikt, maar de keer wat ik me het beste kan herinneren is echt haast humor Haha!

Ik ging op bezoek bij m'n vriendje (Ik was 16 ofzo) en hij was niet thuis, op e.o.a. manier had ik er een raar gevoel bij, maar kon er niks mee. Dus ik ging met de brommer weer naar huis, maar nu via een weg door een park waar ik nooit kwam. En ja hoor daar zat ie met een ander meisje op en bankje te zoenen Wow! Niet prettig Ik was echt pissed en m'n vriendin die mee was draaide door *LOL*

Wat gebeurd er nou, hij ziet mij, schrikt zich rot, dat meisje ziet mij en valt spontaan flauw, hahaha!! Echt slapstick Haha! Ik kon niet eens meer echt boos zijn, maar gewoon verschrikkelijk teleurgesteld. Dus ik heb lang met hem gepraat en dat meisje maar steeds bijkomen en weer flauwvallen tot 5x toe, whihihihi.... *LOL*

Toen heb ik hem voor haar neus voor de keuze gesteld: ik of zij Haha! Hij koos voor mij.... en een paar dagen later ging ik vreemd uit wraak *LOL* Heel fout, i know, is verder ook echt de enige keer ooit geweest, maar vond het toen erg humor Haha!

Verder nog een paar keer de dupe geweest van jongens die hun hormonen niet in de hand konden houden Scheve mond

Voor nu is mijn motto: Flik het en je het zal je berouwen, want wie 'naait' wordt 'genaaid', alleen niet op een manier die prettig is }> Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, GrapeshotBot en 31 bezoekers