volgens mij is er een tweede pokemon!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 01:08

Heb nog niemand gespot, wel een PaulusDeBoskabouter grinnik, dat doet ook al een tweede Pokemon denken.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 01:14

Ja, ik heb die Lisanne idd ook gespot nu..... en tja, die Zoef denkt dat ie uit de fabeltjeskrant komt volgens mij...een kippenhokker. Tong uitsteken Tssskkk.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 09:21

Ja ja, echt een identiteitscrisis! In een topic van ladolcevita op VvdD, vraagt Dorine ladolcevita een foto van haar paard te posten, waarop LisanneHaffmans zegt :"Zal ik doen." Verward
Die PaulusDeBoskabouter zal idd wel een gewoon persoon zijn, gezien zijn berichten, maar die naam???????? Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Anja_Joost, Annamk, ComscoreBot, ellepel, eva92, Googlebot, janneke_S, kimmetje26, Knudd, Nustice, Pinacolada, Polarize, SemrushBot, Sintara, TessaxQuincy, Urona447, Varekaj en 203 bezoekers