Ruitermidweek in de zomer !?!?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:45

Ik ben ook voor!
zit alleen beetje lastig met vervoer ( misschien in de zomer niet meer..), want heb nog geen E rijbewijs en ook nog geen eigen trailer ( logisch..)
Maar tegen die tijd heb ik misschien meer, dan ben ik wat mobieler met paard.
ja, ik ken dat, dat iedereen over- enthousiast is, en als puntje bij paaltje komt, houd je er 2 of 3 over..
Ik organiseerder een keer bij mij thuis een paardenweekend, omdat er biij ons zonder problemen of kosten best 3 of 4 paarden bij kunnen staan, zker als het maar om een paar dagen gaat. Ilona was en blef enthousiast en nog en belgische fjordenvriendin, de anderen die t zo'n goed plan vonden en 'zeker zouden komen' hadden opeens van alles en nog wat...
Maar de 'echten' houd je dan wel over en met Ilona ga ik nu al jaren om.
Ik zeg er ook altijd meten bij, dat ik een 'transportprobleem' heb, maar als ik
serieuze plannen heb, doe ik er wel al het mogelijke voor, om daar ook daadwerkelijk te komen.
En voor die mensen zonder paard ( eeh ik noem geen namen), heb ik helga in de aanbieding, een super brave en actieve fjord !
Ik denk ook dat een weekend voor dit soort dingen vak t hndigst is, bijv. v.a. vrijdagmiddag t/m zondag. Dan kunnen de meesten wel.

doei!
PS: Als er een gezond veulen ter wereld komt, mogen jullie natuurlijk ook op kraamvisite komen hoor !

madelein


Maatje02

Berichten: 1175
Geregistreerd: 18-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 22:52

ja hoor, helga staat gereserveerd haha. Die kan echt uren lopen als t moet ( ook als t niet moet).
later als ik groot ben wil ik ook een tinker ( liefst 3 kleuren en erg veel beharing) en een fries natuurlijk...
Maar die beesten ( beiden)hebben volgens mij in no- time mok bij ons in de wei...
da's m'n enige bezwaar, anders lipe er misschien al 1( nou ja..) haha.

madelein

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Anoukjuuuhh, DDD3, fotolijstje, GrapeshotBot, HuyanaJoy, Keizerinnnn, LouLi, MissMarije, MyWishMax, NogSteedsGek, Pieke_Gwen, Pluttersput, TheNovelist, TurboDi, YandexBot en 143 bezoekers