spek glad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-01 11:52

jeeetje mineetje, altijd als wij naar rotterdam willen gaat het sneeuwen en zijn de wegen haast onbegaanbaar.....
we zijn wel richting rotterdam vertrokken, maar hebben er drie kwartier over gedaan om uit ons dorp naar Lent te komen (normaal doe je daar ongeveer 20 min over) en 60 over de snelweg, nah, dta schiet ookniet op.. dat wil dus zeggen dat we er 4 a 5 uur over zouden moeten doen om van hiero naar rotterdam te komen, niet normaal dus..
we zijn mooi omgekeerd en hebben er nog eens 3 kwartier over gedaan weer thuis te komen.. normaal zijn we in ong. 5 kwartier in rotterdam.. nu zijn we in 5 kwartier heen en terug van leuth naar lent.. bah Verdrietig en ik had me d;r zo opverheugd *snif* ik HAAT sneeuw Boos!
helemaal voor niets om 8 uur opgestaan. nou zeg ik ben helemaal uit m'n humeur...
ga dus lekker de hele dag sjaggereinig zijn.. noujamisschien wel ff buurjonge in peperen, want die heeft me net uit gelachen toen ik op me bek ging (kwam op me sloffe uit de auto, wilde achter de hond aan renne, en BAF daar lag Yorrieknorrie *LOL* ) dus die zal ik nog wel ff terug pakke..

oja manon ik bel zo ff, we gaan namelijk misschien morgen ochtend alsnog naar rotterdam maar dat ligt dus aan de hoeveelheid sneeuw die er nog ligt, of is gevalle!

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-01 13:45

ik ken t. moest nog ff naar de bieb. dus ik stap op de fiets glibber wel tig keer maar ben niet gevallen. ko ik daaraan. hangt er een doodleuk bordje met op zaterdag gesloten Frusty
dus kon ik weer helemaal terug glibberen. had ik veel beter naar de grote bieb kunnen gaan want die weg is gestrooid en die bieb is wel open maar ik denk met mn zaterdag ochtend hoofd dat de kleine vast wel open zou zijn. grrr

_wouter_

Berichten: 45
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: de goorn noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:12

lijkt me egt heel poedersuiker Frusty

Kana

Berichten: 9054
Geregistreerd: 04-01-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:14

Beetje heel erg oud topic Tong uitsteken

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 21:14

Holy Haha!

Dit topic is uit 2001 Wow!

Als het gaat sneeuwen met 30 graden is dat idd (hoogst waarschijnlijk) poedersuiker *LOL*