wat na de havo?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 00:59

Je kan na je vwo wel alsnog je VWO diploma gaan halen. Dan ga je dus na je examen op de HAVO naar 5 VWO. Ik heb ook eerst 3 jaar VWO gedaan en doe nu ook 4 HAVO met het profiel C&M. Ik wilde eerst dierenarts worden, al sinds mijn zesde, en met mijn VWO diploma zou dat ook kunnen. Maar ik wilde toch iets anders, en met paarden gaan werken, en dus niet op een medische (of volledig medische) manier. Ik ga namelijk de opleiding tot hoefsmid volgen, en wil ooit nog eens les gaan geven. Lijkt me fantastisch Haha!

Je kan overigens na een aantal jaar HBO gedaan te hebben wel door naar de WO. Overigens is het loten niet gebaseerd op je prestaties, je hebt gewoon geluk nodig. Er zijn mensen met allemaal 6-en die ingeloot worden, en mensen met 9-ens die uitgeloot worden (was eens op het nieuws). Vind ik zelf een slordige manier, maar zo is het nou eenmaal...tenminste...het is toch niet veranderd?

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 01:16

Aha, nou zijn ze in dat opzicht tenminste wakker geworden. Dat meisje met die 9ens die toen in het nieuws was was al 4 keer uitgeloot terwijl ze elk van die 4 jaar gemiddeld het hoogst stond. Ik geloof een 9,4 oid.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Berdien, Colien, eva92, Facebook, Felixity, IASCrawler, Ipsiedipsie, Knoek, Lau07, Laure, maxi90, moonsparkle, Piekosjj, Poety, redbutton, Roosch, Suliko, Suusw, Tajmahal, Telpeva, x_Jeanine_x, XxMariellexX, zonneglans en 164 bezoekers