Patrick heeft vandaag ze vrijgezellefeest......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Patrick heeft vandaag ze vrijgezellefeest......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 08:35

Ja voor hem is het vandaag de dag, dat hij ze vrijgezellefeest heeft.
Hij wordt vanmiddag tussen 12 en half 1 opgehaald.
Hij denkt dat we naar de bruiloft van mijn beste vriend gaan, was de bedoeling tot ik 2 weken geleden gebeld werd door ze broer dat ze niet anders dan vandaag kunnen.

Eerst zouden ze voor mij iemand regelen die de hele dag met mij mee zou gaan omdat ik niet alleen mag autorijden en zo.
Maar ze konden niemand vinden.

Hij denkt nog steeds dat we gaan vanmiddag, alleen kregen we van de week autopech waardoor de auto genoodzaakt stil moet blijven staan dus ja toen kwam het probleem hoe houden we het nop stil voor hem.

Ik heb hem gezegd dat me vader ons wegbrengt er heen, dat me vriend ze ouders ons meeneemt naar het feest en dat mijn vader ons er vanavond laat weer ophaalt.
Ohhhh meneer trapt er nog in ook.

Hij ligt nu nog heerlijk te slapen zal hij nodig hebben want hij gaat het druk krijgen ha ha ha ha ha.

Ze gaan eerst een partij biljarten met hem, daarna een soort van survival in Alblasserdam, vanavond uiteten bij een Griek in Schiedam, en daarna nog iets maar dat wisten ze nogniet zeker.

Z'n tas voor vandaag staat al verstopt in mijn kledingkast ohhh ik heb zo veel lol willen jullie niet weten.

Ik wordt om 1 uur opgehaald door me nichtje, haar dochtertje wordt vandaag 1 jaar en ga lekker naar hun toe. ZOdat ik niet alleen thuis zit.

Hoe het was laat ik jullie morgen wel weten.

Ik ga nog even verder lol maken hier, want ja hij zal toch in ze pak moeten voor die trouwerij, pas als al die jongens er zijn kan hij zich weer omkleden Haha! Haha! Haha!

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 09:05

Spannend!
En heeft hij nog niks door, naja mag ook niet.
Dat is natuurlijk de leukste ervan.
Nou veel plezier vandaag, want hij zal er ook wel warm bij krijgen. Haha!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 09:07

hij probeerde me van de week uit te horen maar kon me eigen er steeds uit banketstaaf, wel paar keer toen hij sliep diep van binnen moeten lachen hoor.

serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 09:10

Hahaha ja want je gaat natuurlijk wel iets anders gedragen, teminste dat neem ik aan.
Want hij zal heus wel wat merken.
Ik vind zulke dingen ook leuk om te doen.
En gaat om plezier toch?
Hihi en dat heb jij al, leuk man!

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-04 09:14

daar gaat het zeker om, het enigste wat jammer is hij is de enigste die dat krijg voormij zit er wegens problemen in de familie geen vrijgezellefeest in. maar zal me vandaag wel vermaken met die kleine van me nichtje hoor.

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-04 11:50

En is ie al opgehaald inmiddels?

Leuk joh!
Hoe gaat het met je trouwens?