Dan lig je lekker te slapen....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Dan lig je lekker te slapen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 14:56

met zo'n enorm hete zomertemperatuur... dus maar lakentje en geen pyama, beide ramen wijd open en het gordijn maar half dicht zodat het een beetje door kon tochten. Pfff wat een hitte. Cool

Ik slaap nogal vast en had vandaag vrij dus kon ik lekker uitslapen. Vrij apart gedroomd dus laken half weggewoeld.

Hoor ik ineens iets van ver...

word langzaam uit mijn slaap verstoord...

geluid van een ladder??! Verward

Ja dus. De glazenwasser. Bloos! Dus voor mijn raam terwijl ik zowat poedelnaakt op bed lag! En hij was al klaar met beide ramen, dus die stond daar al een tijdje, Tssssssk!! Stoom uit je oren Heb je uberhaupt nog privacy ergens?? Scheve mond
De man keek vrij geamuseerd Clown maar wist niet hoe snel ie van zijn laddertje af moest komen toen ie zag dat ik wakker was. ~~}> Eeek.


En vervolgens komen ze dan aan de deur om af te rekenen. Bloos! Ga daar maar eens met uitgestreken gezicht staan... >;) Gelukkig kon ik prima doen alsof mijn neus bloedde en kreeg het mannetje juist een rode kop en stamelde iets van 'de glazenwasser' Ja duh... Frusty

De laatste keer dat ik zo'n glazenwasser-actie had stond ik op mijn kamer keihard mee te bleren met de Beatles -inclusief arm en beengebaren-, ik ben er nog niet achter wat nou genanter is Haha!
Laatst bijgewerkt door Laura op 05-08-04 15:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 15:10

Ilindra schreef:
Toch netjes dat hij kwam afrekenen, hij had ook zo weg kunnen gaan.
Geef je glazenwassers korting of zei hij gewoon "de glazenwasser" in hoop op iets korting?


ROFL ja als je het zo leest *LOL*

Helaas kostte dit míj geld Clown
Was nog best christelijke tijd trouwens, kwart over 10 Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 16:39

Justice schreef:
WHAHAHA

sjongesjongejonge... Het zal Laura ook niet wezen die dit overkomt Haha!


Really can't help it Haha!
Overigens had ik ook liever gewild dat de glazenwasser een vent was van het genre 'Coca-Cola-light-break' maar ja, dan hadden jullie het vast niet geloofd Clown
Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 17:28

Kabouters zijn blijkbaar niet bedreven in het oppikken van milde ironie.. *LOL* ach, ik zal het je niet kwalijk nemen hoor Rom Haha!

Lov, als het SP was geweest had ik heeeeel misschien wellicht per ongeluk die ladder wel even een klein duwtje gegeven ~~}>

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 18:11

machie schreef:
dit is mij dus ook een keer overkomen Bloos!
niet bepaald heel erg leuk


Is het niet zo dat het werken met ladders binnenkort verboden wordt? Vast verzonnen door iemand die ook op een mooie manier in aanraking is gekomen met een glazenwasser Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-08-04 23:32

Nouja, ik heb eens bij de kapper in een Aktueel of zo'n ander tijdschrift wel een heel verhaal gelezen over wat te doen met glazenwassers. Schijnheilig
Maar neuh, had niet echt veel puf om iets anders te doen dan laken rechttrekken en verbaasd kijken Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wemkelover, YandexBot en 190 bezoekers