Wie heeft ervaring met het make-up merk M.A.C?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Lauwtje_

Berichten: 1183
Geregistreerd: 17-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:08

ik vind het ook super fijne make up en voor mij ook erg belangrijk: het is dierproefvrij

ik heb zelf een aantal oogpotloden en oogschaduwtjes, er zijn heel veel mooie kleuren die ook mooi blijven en niet aan het einde van de dag bij je kin hangen of helemaal verdwenen zijn. Voor mij alleen nog maar mac make-up!


_Lauwtje_

Berichten: 1183
Geregistreerd: 17-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:01

bijenkorf in rotterdam en amsterdam verkopen het sowieso
je hebt een mac winkel in amsterdam
en de douglas in utrecht buiten waar de markt ook is (goh wat duidelijk..) verkoopt ook mac

voor de rest ben ik het nog niet tegen gekomen

edit: wat m'n voorgangster dus al zeiden *wrijft een keer goed in dr ogen*

_Lauwtje_

Berichten: 1183
Geregistreerd: 17-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:35

Anoniem schreef:
waar staat dan dat MAC dierproefvrij is?
ik kan dat nergens bevestigd vinden helaas....heb het wel ooit gehad,vond het prijzig maar zeker mooie kleuren en prettig in gebruik.


Op de site van Peta staat een lijst met bedrijven die niet op dieren testen
http://search.caringconsumer.com/search ... &Dotest=-1

_Lauwtje_

Berichten: 1183
Geregistreerd: 17-03-05

Re: Wie heeft ervaring met het make-up merk M.A.C?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:48

Ik vertrouw op Peta, Peta zijn echt een stel fanatiekelingen op het gebied van dierenrechten, die voeren niet alleen actie tegen dierproeven maar op alle fronten van diermisbruik. Bovendien is mac niet heel bekend in nederland.. zo staat bijvoorbeeld Rituals niet op de Peta site, maar dat is dan ook weer in Amerika niet zo bekend.

_Lauwtje_

Berichten: 1183
Geregistreerd: 17-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 22:02

Vende schreef:
Kaka heb je misschien het adres van de MAC winkel? Wil ik graag een keer een kijkje gaan nemen!

Vanillia, ik ben toch wel het meest op zoek naar een goede foundation en poeder. Ik heb namelijk nogal een lastige huid voor foundation. Ik heb heeeeel vaak bij foundations dat het plakaten vormt of schilfertjes achterlaat, terwijl ik meestal maar de hoeveelheid van twee erwten gebruik ofzo.

Ook heb ik best grote porieën op m'n wangen, neus en kin waar de foundation vaak 'in' gaat zitten en dat is ook niet erg charmant :D. Poeder daaroverheen maakt het nog erger.

Daarom draag ik nu dus nooit foundation, tot ik hét foundationmerk heb gevonden. :)

Ik heb wel gehoord dat foundations met mineralen geweldig zijn voor je huid?


Ik zal als ik jou was je dan gewoon op laten maken door degene die bij MAC staat, er staat namelijk altijd een vaste visagist van MAC bij hun make up. (tot zover ik dat gezien heb tenminste) Zij kunnen je waarschijnlijk heel goed helpen en als de make up niet bevalt dan kan je bij voorbaat al zeggen dat je het niet wilt kopen ipv dat je met een dure pot foundation thuis komt en dat het tegen valt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, carineken, Esther, HELder, Jara, Jorissie, Kitty_, laran, LiDi, LuCa88, marit34, Poosje81, Vavane, xTammyy, YandexBot en 140 bezoekers