hond loopt weg en kat plast bij de voordeur

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

sans6

Berichten: 7894
Geregistreerd: 12-05-04
Woonplaats: Winkel

hond loopt weg en kat plast bij de voordeur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-04 18:44

Wie heeft er ook dit probleem en hoe lossen jullie dit op?
Ik heb een kruising terrier-nog iets, en heb hem uit het asiel gehaald toen hij bijna 1 was. Hij luisterde toen voor geen meter, echt HELEMAAL nergens naar. Inmiddels heb ik hem anderhalf jaar, en binnen luistert hij vrij goed.
Maar buiten... DRAMA!!
Alles is interessant,behalve ik... Ook koekjes/voer meenemen werkt niet, kijkt hij nog niet naar om. Hij loopt gewoon weg, en komt niet meer terug. KAn m dan dus gewoon weer eens ui thet asiel ophalen, of ik moet de mazzel hebben dat iemand die hem ziet lopen hem voor me opvangt.

Thuis is hij, zoals gezegd, best braaf, alleen als meneer niet mee mag....
Dan laat ik hem eerst GOED uit, kom thuis, hij heeft water, voer, speeltjes, en als ik dan weg ga, wil hij per sé mee. Helaas kan dit niet altijd en als ik dan thuiskom, heeft hij nogal eens besloten om dan uit nijd maar in huis te plassen.
ZO vervelend, ik ben echt supergek op mijn hondje, zou hem ook nooit meer kwijtwillen, maar af en toe....

Dan de kat. Ook een superlief beest, kan niet meer zonder m.Is gecastreerd, doet dus niet sproeien. Doet helaas niet alles braaf op de bak, die om de dag verschoond wordt, maar er vlak naast, bij de voordeur (Alleen plassen gelukkig!). Alu-folie neerleggen, roept iedereen dan.... ja vast, hij plast er gewoon op. Iemand tips??? PLEASE!!!!!!!! Ik vind het niet leuk meer zo!!!!!!

You're immortal until proven otherwise


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmenteC, brennie85, Jara, LiDi, pluisje88, Polarize, Schuur_, Tink89, ViveChopin07 en 140 bezoekers