Waar superlastminute vinden?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Waar superlastminute vinden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 11:16

Mijn zusje wilde graag een lastminute boeken, maar er was niks te vinden!

Echt superlastminute dan, ze kan zondag (31/7) weg, en MOET de 12e weer terug zijn.

Ik heb echt heel het internet al afgestruind, maar heb nog maar 1 reis weten te vinden.

Weten jullie waar ik zoiets nog kan vinden? Bij het reisbureau zijn ze ook al langsgeweest.

Oja, ze wil graag naar de zon, en heeft een budget tot geloof ik iets van 400 euro voor de reis.

Tips en trucs zijn zeer welkom!!



miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 12:46

Thnx!
Ik heb op vertrekpunt.nl gekeken, maar daar staat ook niet echt iets geschikts bij. Wel autovakanties, maar die beginnen dan meteen op zondag in italie. Nou heeft ze wel 2 dagen nodig om daar te komen denk ik, dus dat schiet ook niet op... En de rest is nog steeds behoorlijk aan de prijs. Jammer...

Ik zal haar ook de tip geven langs het vliegveld te gaan, misschien dat ze daar toch wat vindt!
Ik ga nog even verder neuzen...

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 13:05

Het probleem is dat bijna alle websites alleen lastminutes hebben vanaf half augustus zeg maar. dus geen echt "vandaag boeken morgen weg" achtige dingen...

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 13:08

grandeur schreef:
Zondag is het 1 augustus Knipoog


oeps hihi Haha!

Zondag 1/8 weg dus...

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 16:08

Jep. Ik heb geloof ik dan ook nu ALLE pagina's zo'n beetje gehad... Stom he? Ik vind 2 tot 3 weken vantevoren toch niet echt LAST- minute!

Ik ben nog wel een hele toffe fly&drive voor 8 dagen door turkije tegegekomen voor 350 euro.
Dat zou ik zelf wel willen doen, maar mijn vakantie is al gepland Lachen

En anders kan ze altijd nog gezellig een weekje renesse ofzo doen? Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Anna_98, Cowboy55, Danseresje, dinek123, EmptyWords, GoogleAdsense, LiannePuthzy, Mo_86, Polarize en 158 bezoekers