Ponykamp

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-01 10:46

Dit berichtje is even voor de ' jongeren' onder ons (no offence Lachen ) - dus van 11-16 ongeveer

Ik help 's zomers Stasia Cramer (paardenboekenschrijfster) met de ponykampen die zij organiseert (in Elim, bij Hoogeveen, in Drenthe).
Voor deze zomer zijn er nog wat plaatsjes vrij dus ik dacht misschien zijn er hier nog wel meiden die zin hebben in een gezelig weekje ponykamp?

Ik zal er even wat over vertellen; ze hebben daar een boerderijtje en een heus gastenverblijf waar de ponykampers dus ook in slapen.
Er zijn een stuk of 7 pony's en paarden, die bijna allemaal wedstrijden lopen of hebben gelopen in de western en de dressuur.
Allemaal fijn te rijden.
Het programma is veelzijdig en gericht op western (trail, horsemanship - ook wedstrijdjes waarmee je echt iets kunt winnen)) en dressuur. Het dressuuronderdeel wordt afgesloten met een k"ur op muziek die je zelf in elkaar zet (muziek is aanwezig, hebben ze speciale cd's voor). je krijgt ook priv'eles dressuur.

Zo'n week kost f475.
Wil je meer info, bel dan Stasia Cramer: 0528-351147 of mail mij; miss.miga@planet.nl.
Vrijblijvend toesturen van gratis folder en inschrijfformulieren doen we graag!


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-01 18:04

Yep, je kunt ook je eigen pony meenemen. Weet eigenlijk niet of dat ook extra kost dan, maar anders moet je Stasia even bellen.

grtx, Rieja


Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-01 18:33

Jammer! Ik sacht al zoiets toen ik zag dat je uit Einhoven komt...da's echt een pokke-eind hierheen.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-01 21:31

In elk geval heel juli en augustus.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-01 10:22

Ze hebben daar ook echt leuke paarden hoor - er zijn twee Fjorden, een Haflinger (echt een schatje) een Welshcob (Sir Thomas, staat wel ergens op het plaatjesforum) en een van de KWPN'ers gaat waarschijnlijk ook gebruikt worden (hij is 1.73 - dus niet voor de kelintjes....).
Alle paarden behalve de Welshcob (die is nog vrij jong) lopen wedstrijden.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-01 18:23

Als jullie hoe dan ook info willen over wanneer er plaatsen vrij zijn, bel dan gewoon even met Stasia, 0528-351147

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 12:24

heb je d'r al gebeld? Doe haar anders even de groeten van mij als je dat nog gaat doen! THNX, Rieja

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-04-01 22:21

Nee okay, geeft niet, dan hoef je ook niet te bellen natuurlijk.....

grtx, Rieja

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 12:23

Ik ben natuurlijk niet helemaal objectief maar het is echt altijd gezellig hoor! De meesten meiden komen alleen eigenlijk. Bovendien ben je maar met 6/8 meiden, dus je kent de meesten vrij snel aangezien je op elkar aangewezen bent zegt maar. Er is echt nog niemand buitengesloten of gepest ofzo. Maar je moet het helemaal zelf weten natuurlijk.
Ik zou het wel cool vinden als er iemand van Bokt komt....

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-01 21:51

Lieke; als je het zelf wilt (ik wil je echt niet pushen ofzo, dat je dat even weet, van mij mag je ook naar een ander ponykamp) dan lukt het je toch?
Als er niemand is met wie je heen kunt gaan...ik weet zeker dat je het gezellig krijgt als je bij Stasia op ponykamp komt.

Kijk Stasia is gezellig, ik ben gezellig, Karin is gezellig (een meisje van 14 dat daar buiten de zomer één van de Fjorden rijdt en daar ongeveer altijd is)......
Vorig jaar waren er ook een paar meisjes die het op een grootschalig ponykamp echt niet gered hadden tot het einde van de week.
De eerste groep waar ik bij was, die waren ehm, bijna allemaal alleen gekomen, en we stonden met z'n allen te janken aan het einde van de week.....dat was wel een bijzondere groep dan, maar toch.....

Als je er zin in hebt, bel dan Stasia even (of laat één van je ouders dat doen) die kan ook over dit soort dingen wel wat uitleg geven.

Nogmaals; ik zou het leuk vinden als julie komen, maar het hoeft niet hoor!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Britt_Sisi, colinneke, EmptyWords, Jaydee_WP, laura22, maaikemuis, meggiemeg, santaju, TheNovelist, Wopkebrok en 31 bezoekers