ruzie met vriend...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 10:58

Ik zou dus wel jaloers zijn, en zij zou dus echt daar niet blijven slapen.. no way ! En waarom stelt hij dat voor ? Moeten ze het maar niet zo laat maken...
Als mijn vriend dit zou flikken... Boos!


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 11:25

nee sonja, heeft niks te maken met stabiele relatie. Het ligt er maar net aan wat je wel en wat je niet goedkeurt. Ik zou zoiets gewoon niet gaaf vinden, punt. En iets in nood is wel iets anders dan... lekker babbelen en het was laat geworden....


Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 11:47

Je hebt ook wel gelijk. je hebt ook een eigen stukje leven, maar je kunt wel rekening houden met elkaar. Ik woon inmiddels alweer 3 jaar samen, als je nog appart woont is het ook weer anders, maar je bent niet voor niets bij elkaar. ik vind dat hij best mag zeggen dat hij niet verkeerd zit tegen nathalie, maar hij moet ook wel snappen dat ze het niet zo leuk vond.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-02 17:05

Death_Squad:

[Jaloezie is een ziekte, het is de pest in je relatie, ik kan t weten! Moet jouw vriend ook een logboek bij houden over wie wat en waar? En flikken...... dat suggereerd opzet, en als die er nou niet is? En zou je vriend dan iemand naar huis moeten sturen omdat eht anders te laat word? zijn vrienden!?! En de tijd kan je vergeten als t gezellig is, als je op een paard zit en t bos in gaat of t strand op dan zit je ook niet continu met je oog op je horloge als je geen eindtijd hoeft te hebben lijkt mij.]

Nee jalouzie is geen ziekte, het is helemaal niet erg. ligt eraan hoe erg je het bent. en nee wij houden geen logboek bij, wij zij wat dat betreft best wel vrij hoor. we hebben nog steeds allebei eigen vrienden en doen daar ook gezellige dingen mee. Het is gewoon anders omdat we samenwonen.
En ik zou het er gewoon niet mee eens zijn als er een meisje bij hem blijft slapen. jaloers of niet jaloers, ik zou dat gewoon niet graag hebben.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 08:39

Tja, ik ben het ook met Aurora eens, en ik zou voor Death Squad nog even mijn antwoord toelichten.
Ik ben niet zo iemand die iets gaat verbieden, maar je moet wel rekening met elkaar houden, en als ik me ergens niet lekker bij voel, en ik vraag of hij dat niet wil doen, doet hij dat niet, en andersom ook. Je houd rekening met elkaars gevoelens. Mijn vriend is ook niet 100 % jalouzie vrij hoor. Maar dat is toch ook niet erg. En heel eerlijk... 95 % is wel een beetje jalours of best wel jalours... Jij bent dan een van de weinigen hoor.
Ach ja, misschien trek ik het me wel aan. Ik heb nl nog nooit een vriend gehad die niet een beetje jalours was

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 08:41

ps: Ik ben het met Aurora een sdat het puur voor de gezelligheid was, en niet een noodgeval ! maar dat had ik al eerder gezegd, maar daar is volgens mij overheen gelezen.
Noodzaak? Oke.
Fun ? onzin.

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 10:07

Nee, dan is het goed, dan snappen we elkaar tenminste.
Want ik zei het misschien verkeerd in het begin.. Flikken enz...
maar ik bedoelde dus eigenlijk wat ik de berichten erna heb geschreven.
Velen snapte het niet, maar ik heb geen kronkels in mijn realtie hoor. Zoals jullie misschien zouden denken, qua jalouzie enz....

Sando
Berichten: 4312
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: Waalre

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-02 11:31

Maar zoals ik al zei, een beetje jalouzie is helemaal niet zo erg hoor in een relatie. Maar jalouzie kan een relatie ook stuk maken...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, BLEXBot, ComscoreBot, EmptyWords, Fantast, Fenn, fohadie, IASCrawler, love_juliet, marjor, mirriezz, Plonspony, Roosch, Steenbok12, XXInKA, YandexBot en 51 bezoekers