heeft iemand ervaring met beltegoed opwaarderen via internet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

heeft iemand ervaring met beltegoed opwaarderen via internet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 14:59

hoi,

ik las pas iets over je beltegoed opwaarderen via internet dat zou wel heel erg handig zijn vooral omdat ik het altijd druk heb en haast geen tijd heb om nieuw beltegoed te halen.
op internet kan dat altijd wel s'Avonds enz.
nou probeerde ik het en volgde de instructies op ik heb ook al een mailtje naar vizzavi gestuurd maar daar heb ik helaas nog geen antwoord op gekregen.
ik moest me aan melden bij vizzavi dat heb ik gedaan daarna moest ik even inloggen naar mobiel en dan op vodafone service klikken dat deed ik daarna moest ik op direct opwarderen klikken maar waar dat nou staat?
wel kreeg ik dit:

Ben je Vodafone klant, en heb je je bij Vizzavi aangemeld met je mobiele nummer, dan kun je direct gebruik maken van handige Vodafone-diensten. Log eerst in bij Vizzavi. Niet aangemeld, en wil je toch meer informatie over de servicenummers van Vodafone? Klik op onderstaande link.

er staat log eerst in bij vizzavi nou ik had me al ingelogt.
nu was mijn vraag hoe moet ik nou verder of is deze dienst nog niet beschikbaar?

hebben jullie er ervaring mee of lijkt het je niet i.v.m je bank rekening nummer te geven?

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 15:08

ik heb het wel een keer gedaan, het kan al heel erg lang hoor... het was zeker een halfjaar geleden

probeer anders nog eens in te loggen..? als het nu nog niet lukt stuur je er een mailtje naar toe, want je kan je niet 2x aanmelden

groetjes liselot

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 15:20

hij moet op direct opwaarderen komen te staan maar dat komt ie niet wil jij uitleggen hoe dat precies moet dan?
doe je het nu nog steeds via internet opwarderen of heb je nu een abonnement?
krijg je meteen je beltegoed er op of duurt dat even?

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-02 15:25

ik weet niet meer precies hoe het moet, want ik heb sinds een maand of 4 een andere telefoon met abbonement.
ik weet nog wel dat ik diezelfde avond het er nog op had staan, en er was een actie dat ik nog 15 gulden extra kreeg

veel succes

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-02 22:09

ja dat klopt dat had me zus toen ook,
het lukte nog steeds niet dus ik ben maar met de hond naar de supermarkt gelopen Knipoog haha
iig bedankt,

ik heb al 2 mailtjes verstuurd 1 naar de vodafone en 1 naar vizzavi maar nog steeds niets gehoord.. Scheve mond