Wat vinden jullie hier van?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
andalusier
Berichten: 132
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Lisse

Wat vinden jullie hier van?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 16:08

Ik had gisteren dus een personeelsfeest. Zowat iedereen was dronken. Er was een jongen van 20 jaar die alleen was gekomen met de auto, hij was al behoorlijk dronken, hij zei dat hij al 12 whiskeys op had. Ik vroeg en ji gaat straks rijden? Hij zei ja, dat doe ik altijd. Ik was dus bang dat hij een ongeluk zou krijgen, dus ik heb hem zowat de hele avond achterna gezeten, dat hij met ons mee moest rijden en de auto moet laten staan. Ik vindt het gewoon zo eng, er gebeuren altijd van die nare dingen.En hij is nog zo jong. Hij zei de hele tijd nee, en dat er niks gaat gebeuren. Het is een hele leuke jongen *LOL* en ik hoop nu niet dat hij me een irritant mens vindt. Hij is van mijn leeftijd, ik ben 21.

Wat vinden jullie, zal hij me nu echt een irritant mens vinden of heb ik goed gedaan?
Hij is uiteindelijk niet meegereden, hij gaf plankgas en weg was hij.



andalusier
Berichten: 132
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 21:12

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties! OK dan!
Ik vindt na al jullie reacties toch dat ik goed gehandeld heb!!
Ik dacht echt die praat nu niet meer met mij, maar dat kan me niks meer schelen!!! Bedankt!! Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Aeva, Alocasia, Amazonbot, Christina, ComscoreBot, Corien_, Dominique_96, Finesse, fleurtjeuh, Ginny135, Ies_, jasmijn16, Joy_Mennings, LWDaisy, mika11, mosimonster, Nustice, Petra_O, Polarize, Roosch, ryukapple, Silenna, soeboenoe, topsylover, Typhoon, Wieke, xnaomivdh, YandexBot en 160 bezoekers