E-rijbewijs

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-01 02:04

Raar dat je met een automaat reed!! Ik reed in een hele mooie BMW op mijn E examen. Maar bij het oefenen voor de 2e keer (ik had de lessen verspreid over 2 dagen) had de instructeur de aanhanger per ongeluk te zwaar geladen. Dus op het examen was het alleen maar makkelijker! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 00:04

Ik ben in 1 keer geslaagd en de examinator vroeg waar ik het voor nodig had (tijdens het examen). Ik zei dus voor de paarden. Tijdens het examen reed ik vlot, maar veilig. Na het examen zei de examinator dat ik was geslaagd en dat hij vond dat ik abslouut de vaardigheid had om met een aanhanger te rijden. Hij zei: als je met een paard rijdt neem je de bochten rustiger, maar dat weet je zelf wel. Dat was ook iets dat ik al tijdens het examen tegen hem zei; dat ik met een paard achterin toch voorzichtiger zou rijden dan nu er niets in zat.

Al toen ik mijn e rijbewijs nog niet had, viel het me op dat sommige mensen (ouderen zonder E rijbewijs meestal) toch te hard door een bocht rijden, of bijna nog erger; de auto niet trekkend houden in de bocht. Ik wist toen al dat ik dat anders zou doen. En ik moet zeggen: mijn paard heeft nog nooit zo rustig gestaan in de trailer sinds ik met haar rij. En de problemen met het laden waren ook in 1 klap over! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 22:29

Haha! (deze past er goed bij!)

Hahaha ik geef onmiddellijk toe dat ik erg slecht ben in parkeren en achteruit rijden met de trailer! *LOL*

Komt ook omdat ik het niet vaak doe, en dat komt weer omdat ik het zo vervelend vind. Maar op mijn examen ging het in 1 keer goed!! Lachen

Maar gelukkig was jij er toen ik de trailer op dat hele smalle oprijlaantje moest zetten (Joost kwam toevallig aanrijden, ja dat heb je in Breukelen he! *LOL* ). En jij hebt mij weer even goed geholpen, was je ook zeer dankbaar! Kwijl

Maar goed, ondanks dat ik achteruit rijden echt k*t vind, vind ik wel dat ik erg safe rij met mijn paardjes! Lachen

_________________
Wie het laatst lacht, denkt het traagst Lachen

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jura op 2001-04-24 22:30 ]</font>

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 22:46

nee hoor, ik kan mezelf wel gaan verdedigen hierzo, maar ik rij juist helemaal niet TE voorzichtig. Maar die ene keer waar jij op doelt, reed ik door een smal straatje met aan 2 kanten geparkeerde auto's, een tegenligger en een auto die eigenlijk die trailer helemaal niet mocht trekken. Maar maakt niet uit, als ik zelf maar weet dat ik het goed doe, en bovendien heb ik er ontzettend veel plezier in om met de trailer te rijden! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 23:26

Helemaal mee eens! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-01 23:32

Schattig..? Grrrr ik ben niet schattig! Extreme duivel *LOL*

Nee inderdaad, ik heb nog nooit bij jou in de auto gezeten en nu heb je je vrachtwagen rijbewijs al weer! Hoe is jouw rijstijl dan? Nog erger dan de mijne?? *LOL*

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-01 08:37

He wat grappig, bij mij precies zo! *LOL*

Als ik alleen rij wordt alles de hele auto door geslingerd (en er ligt nogal veel). Ik ga verder maar niet teveel erover zeggen, maar als ik met anderen in de auto rij (en natuurlijk helemaal met paarden), rij ik wel voorzichtig.

Party!! Party!! Party!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, agee, Akshay, AngeliqueB, Bjarni, cabochon1, Fayyah19, Galja, GoogleAdsense, Groetje, Ipsiedipsie, Laibadji, lletam, loowny, Love_Rosie, maessie, Marlies1995, Merileth, Nanne, Oehlala, pjer, Ro0sje, Sourire, Tessaaa, TessaxQuincy, Verara en 238 bezoekers