Vraag over Moddieforum voor iedereen en vooral Bart/Heike!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:53

Nou ik heb het echt gezien en het is echt erg hoor, daar komt echt de ware aard van alle moddies naar boven, ik weet nu wat ik aan ze allemaal heb...


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 18:59

ach gewoon domheid Wjerdo, laten we het daar maar bij houden. daar op het moddieforum, echt heel sneu allemaal.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:01

wat maakt het nu uit of haar zus overleden is of niet???? zoiets zeg je toch niet!!! En dan gaar wij te ver??? Nou sorry hoor, maar jullie op dat forum zij echt veel en veel triester en dan ook achter ieders rug om.bah!


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:04

haha dat zie je dan helemaal fout, ik zal echt nooit onredelijk doen, maar zal altijd mijn mening geven, ook al weet ik dat sommigen dat daar niet mee eens zijn, als iedereen elkaars mening respecteerde had dit allemaal niet hoeven gebeuren.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:05

carola schreef:
Juist Sypheron! Dat probeerde ik net ook al te zeggen.

Dus mensen: Kom op! Twijfel niet aan jezelf of aan de moddi's en BOK!!!!


ik heb nu anders reden genoeg om aan de moddi's te twijfelen en ik twijfel zeker niet aan mezelf.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:06

stef schreef:
dat zou ook terecht zijn wj, maar zo laag ga ik niet


o nee? nou ik anders anders gelezen, maar zullen de kaboutertjes er wel onder jouw naam hebben neergezet...

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:07

FjordenFreak"]
[quote="stef schreef:
wjerdo, nog maals, dat over puck dood, dat was toen JOU rat puck dood ging. Correct me if i'm wrong, maar volgens mij was dat voor de dood van monique, en IK heb dat niet gezegd.
Ik ga geen andere zitten veroordelen, maar het zou leuk zijn ALS je mensen wilt gaan veroordelen, de hele waarheid weet, en niet een opgepomt iets


ik heb ook ratten, dus je wilt dat die van haar doodgaat?
zo komt het bij mij over. en over de moddie's vertouwen,
wat ik allemaal gelezen heb, weet ik het niet meer hoor...

gr, fjordenfreak
[/quote]

het was nog erger, ze wou dat Puck zelf dood ging...

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:08

Sypheron schreef:
Ik respecteer elkaars meningen heel erg, maar niet als dat ten koste gaat van anderen en/of het forum als een geheel.


hoezo gaat een mening ten koste van anderen????

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:15

haha waar het je heb in hemelsnaam over allemaal??? instabiel persoon??
het gaat erom dat vanaf het begin dat ik hier ben, ik heb gemerkt dat je hier niet vrij uit je mening mag uiten en dat sommige mensen geen kritiek kunnen hebben, maar die kritiek is juist bedoeld om wat te leren. en ja als er totaal niet naar je geluisterd wordt en je ontdekt dat er achter je rug om wel ontzettend over je wordt geluld en echt op een groffe manier, dan kan je best een beetje pissig worden.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:21

jij kan er idd niet over oordelen omdat je het niet gelezen hebt, ik zal je details maar ook besparen...

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:28

carola schreef:
Ach, dat ging over een halfdode rat hoor! Kom op Kayla, zit de boel hier niet zo op te stoken! Wat wil je daarmee nou bereiken?


dat ging NIET over een halfdode rat, wat weet jij daar nou van? wat ik hier mee wil bereiken? nou dat er een eind komt aan dat achterbakse en stiekeme gedoe en dat veel moddies achter de schermen niet zo lief en aardig zijn als dat ze zich voordoen.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:33

nee hoor die dode rat had er iid mee te maken en ik zeg ook niet dat jij het hebt gezegd.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:35

Laura schreef:
dat mensen op basis van haar verhaal meegaan met haar kant en dat er een volledige opstand komt!!!?? Haha!

Als het zo erg is hier kayla, daar is de deur.... Haha!

Wbt moddieforum, counldn't care less... heb geen zin in gedoe van mensen die een keer een commentaar op hun houding zien op het mp en dan meteen moord en brand schreeuwen over machtsmisbruik etc....


ik ga niet, vind het hier erg leuk, maar zou sommige dingen graag anders zien.

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 19:38

Yootha"]
[quote="Sunnylover schreef:
Iemand de dood toewensen,of een dier van dat persoon...
Tja,dan lijkt het me verstandig een keer een afspraak te gaan maken met de psychiater...Want het is niet 1 van de vriendelijkste dingen die je over/tegen iemand kan zeggen he?


Ze wenste het dier niet dood. Het dier was doodziek en dan kun je het beste het dier maar uit zijn lijden verlossen.
[/quote]

het is niet het dier waar ik het over heb...


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten