Wat is het liefste, leukste en of gekste...

Moderators: Leo, Dani, Muurp, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 13:23

Een ex van mij heeft een keer 's avonds laat sneeuwballen tegen m'n raam gegooid om de aandacht te trekken.
Toen ik uit het raam keek had ie heel groot een hartje met onze namen getekend Lachen vond ik wel errug lief...

Mijn huidige vriend heeft me vlak voor mijn verjaardag meegenomen naar het strand, daar hebben we een kindersuprise ei gegeten (niet opletten is een hele rare gewoonte van ons) en de suprises gewisseld als altijd.
Toen ik mijn suprise openmaakte zaten er twee verlovingsringen in, 1 voor hem en 1 voor mij Lovers

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 13:29

Hij had ze al klaar liggen in de suprise, en toen 'per ongeluk' zijn suprise laten vallen en verwisseld voor die andere... (mijn eigen hans klok Haha! )

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-04 13:55

Vond 'm zelf ook erg inventief Haha!

Hij is wel goed in verassingen, afgelopen vrijdag kwam ie langs op m'n werk met een roos... (we hadden precies 2 jaar )

Heb erg veel geluk met deze lieverd

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie