Wat is het liefste, leukste en of gekste...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Wat is het liefste, leukste en of gekste...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 11:58

Na aanleiding van het topic: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=267164

wat is het liefste, leukste en of gekste wat je beste vriend of vriendin voor jou heeft gedaan? Wie heeft er super vrienden of vriendinnen? En wat heb jij met veel liefde gedaan voor je vriendin(nen) of vriend(en)???

Vertel!!!

Hier een greep uit vele dingen die mij al zijn overkomen:

(1) Mijn ex-vriend heeft me eens verrast met een weekend scheveningen. We hebben heerlijk vertoefd in het Kurhaus. Romantisch uiteten geweest, filmpje gepakt en heerlijk over de boulevard geflaneert. Haha! Heerlijk uitwaaien met de zoute-zeelucht in je neus, de wind door je haren...

(2) Mijn beste vriend en een kameraad hebben mij ooit eens weten te ontvoeren. Ik moest om 21:00 bij die kameraad wezen en verder kreeg ik geen aanwijzingen. vanaf het huis van die kameraad zijn we in de auto gestapt. Eenmaal opweg had ik door dat we richting groningen reden. Ik werd ontvoerd voor een avond stappen. Iets wat we al lange tijd eens in de planning hadden, maar waar het nooit van kwam; tot die avond. We zijn uit ons dak gegaan tijdens de corona-party in tha palace. Entree, drankjes... alles hebben ze voor mij betaald. Het was voor mij een onvergetelijke avond...

(3) Voor 2 weken terug zaterdag heeft een vriend van mij me nog mee uiteten genomen. In Zwolle heerlijk gekeuveld aan een tafeltje in een leuke tent. Het was een gezellige avond.

(4) Een tijdje terug heb ik mijn beste vriend verrast met een avondje bowlen. hij had het nog nooit gedaan, laat staan dat hij al eens een bowlingbaan had gezien. Ik vond dat hij de afleiding wel kon gebruiken, aangezien hij veel heeft meegemaakt de laatste tijd. Het was een geslaagde avond. Erg gezellig en ontzettend gelachen. Meneer wist de eerste 4 potjes op rij ook nog te winnen



Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 13:18

Geweldig van die lieve loverboys!

Met Tallie mag je je ook gelukkig prijzen Amanda!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 13:28

samantha23 schreef:
Wat leuk zeg.
Hoe heeft hij die ringen in die eieren gekregen eigenlijk?


ik dacht het zelfde... Wondering Verward



Wel een echte verrassing Haha!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 13:32

Smart thinking Haha!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 14:06

dat noem ik nou nog eens een vent! Haha!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 18:34

Leuk!!!

Doordat jullie dit met mij en anderen delen kom ik ook nog eens op goede ideeen!

Wie heeft nog meer van die impulsieve vrienden?

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 20:23

Jennygirl schreef:
Na het overlijden van mijn vader belde Anouk (een vriendin) me elke dag. Soms had ik geen zin om te praten, en zaten we gewoon allebei stilletjes met de hoorn tegen ons oor. Dit heeft ze heel lang volgehouden. Nu nog ontvang ik elk jaar een kaartje van haar op mn vader's sterfdag. Ik vind het zo mooi dat ze dit voor me gedaan heeft.

Ook op de crematie van mn vader, stond daar ineens mn hele klas. Iedereen was met de trein gekomen, om mij daar bij te staan. Dat vond ik zo bijzonder. Krijg nog een brok in mn keel als ik daar aan denk. Ik liep voorop in de stoet, en zag helemaal achteraan opeens al die bekende gezichten.... zo lief.


Amen!!!

Mooi gebaar!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 21:11

Wennepen schreef:
Toen ik hoorde dat ik jewel kon kopen (toen ik hem nog verzorgde), maar ik dat geld natuurlijk niet ff had liggen en ik behoorlijk in paniek was om hem kwijt te raken, hebben mijn vriendinnetjes een brief geschreven naar hart in aktie! Lovers

en het mooiste kado was van mijn ex. Ik kreeg voor kerst de Kieffer Mexico die ik al zoooolang wilde. OK dan! heeel tof was dat.


En heeft hart in aktie bijgesprongen???

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 21:12

loeckie schreef:
Kheb m'n vriend leren kennen via een vriendin (hij was op een bbq, als ik zijn motor zou poetsen, zou hij mijn ''vervoermiddel'' poetsen. IK heb geen moment getwijfelt, de Welsh opgezadelt en ben er naar toe gereden. Zo begon het balletje te rollen (hij heeft de welsh trouwens nooit gepoetst) Een week later...


Geweldige actie!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-04 23:43

Wr zijn allemaal maar boffers! De een nog meer als de ander als ik dat zo lees... Tjee, wat een lieve mensen allemaal om ons heen!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 10:05

Ik werd laatst opgenomen in het ziekenhuis. ik zag daar tegen op. De narcose voor de operatie gaf mij de kriebels.

Voordat ik werd geopereerd verscheen mijn beste vriend aan mijn bed. we hebben gezellig zitten kletsen tot het zo ver was. Hij heeft mij toen, samen met de zuster, naar de OK begeleid. Daar heeft hij me nog een dikke knuffel gegeven en toen namen we "afscheid"....
Anderhalf uur later lag ik weer op zaal. De zuster checkte nog even mijn gegevens en zei toen dat er iemand voor mij was. Mijn beste vriend was weer naar het ziekenhuis gekomen om mij nog weer even te zien. Hij heeft me geknuffeld en tegen me gepraat tot ik in slaap ben gevallen. Zo lief! Hij wist me echt gerust te stellen.

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 12:46

Dat zijn leuke aandenkens.

Ik ben blij dat een mens geode herinneringen altijd bij zich zal dragen. Aan iets leuks, liefs en of geks terug kunnen denken stemt mij goed.

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 16:28

TOP!

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 18:45

Nu maak je ons nieuwgierig, Frank!

Vertel! (anders had je ook niet moeten reageren!)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, callass, GoogleAdsense, MirjamRobin, Nicje87, Queijo, teunis001 en 50 bezoekers