Nare foto's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Nare foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-02 14:16

Ik moet een werkstuk(je) maken over iets dat mij bezig houdt of erge indruk op mij gemaakt heeft. We hebben die opdracht op 11 september gekregen en ik moet hem dinsdag inleveren, dus nu toch maar eens begonnen.
Omdat de opdracht 11 september kwam, en ik als sleutelwoord toren meekreeg (echt toeval) is het voor mij duidelijk dat het over de WTCramp moet gaan. Ik heb net dus allemaal foto's bekeken en ben die aan het uitprinten, maar daar word je echt heel naar van. Jakkie. En al staat erbij sommige dat je ze niet moet bekijken omdat ze schokkend zijn, toch gewoon doen he.
Ik zit hier dus met een vreselijk rotgevoel. Als hij klaar is met printen gooi ik alles weer even in een hoek en ga eerst naar mijn paard.
Misschien toch beter een ander onderwerp kunnen kiezen?

Navragen is beter dan afvragen.


Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-02 19:08

Ja hoor heel helder.
Ik verwerk ook inderdaad alle veranderingen erin die door deze ramp zijn opgetreden.
De wereld is even helemaal op zijn kop gezet, en dat heeft in alle opzichten gevolgen. Ook wel goede. Het is alleen zo triest dat er eerst zoiets moet gebeuren tot mensen tot een bepaald bewustzijn komen.

Navragen is beter dan afvragen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Christina, ComscoreBot, Eskimo, Fenn, GoogleAdsense, History_, Joy_Mennings, LieZ_Horses, LilChar, noviceh, Pellelilly, scrabbel, Tucktuck, YandexBot en 152 bezoekers